تاکید جهاددانشگاهی و شهرداری قم بر افزایش همکاری‎ها
کد خبر: 3672022
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۰

تاکید جهاددانشگاهی و شهرداری قم بر افزایش همکاری‎ها

گروه اجتماعی: در نشست رئیس جهاددانشگاهی واحد استان قم و قائم مقام شهردار قم، زمینه‎های مشترک همکاری بررسی و بر لزوم تعامل جدی و منجر به نتیجه این دو نهاد تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از قم، دکتر محمد حیدری به همراه معاونان جهاددانشگاهی واحد استان قم، پیش از ظهر امروز 21 آذرماه با حضور در شهرداری قم، با ابراهیم معتمدی قائم مقام شهردار دیدار کرد.
در ابتدای این دیدار، دکتر حیدری با اشاره به ظرفیت‎های گسترده جهاددانشگاهی واحد استان قم گفت: خوشبختانه از گذشته تعامل مثبتی بین جهاددانشگاهی و شهرداری قم در جریان بوده است و این تعامل به حسب ظرفیت‎های عالی و اثبات شده جهاددانشگاهی در کشور و استان بوده است.
وی با اشاره به عنایات خاصه مقام معظم رهبری، نسبت به جهاددانشگاهی تصریح کرد: این توفیقات حاصل سالها تلاش خالصانه و انقلابی و جهادی نخبگان جوان کشور در جهاددانشگاهی به منظور رفع خلاهای کشور ونظام اسلامی حاصل شده است.
رئیس جهاددانشگاهی واحد استان قم در ادامه با اشاره به ظرفیت‎های علمی، آموزشی، پژوهشی، معماری و شهرسازی، رسانه‎ای، فرهنگی و... این واحد گفت: شهر قم به عنوان عش آل محمد(ع) دارای جایگاه قدسی و الهی است که باید در زمینه شهرسازی و معماری فضاسازی شهر که تاثیرات مستقیمی روی خلق و خوی و رفتار اجتماعی مردم و حتی زائران دارد حساسیت‎های لازم را به عمل آورد و در این راستا جهاددانشگاهی با تجربه خوبی که در این حوزه دارد، می تواند ارایه دهنده خدمات شایسته ای در این باب باشد.
وی در ادامه به ظرفیت‏‎های جهاددانشگاهی در زمینه جذب توریست درمانی و بازگشت سرمایه‎های ملی از طریق ثبت آمارهای خیره کننده در زمینه درمان ناباوری در مرکز فوق تخصصی درمان ناباروی جهاددانشگاهی واحد استان قم و... اشاره کرد و در خصوص تعامل جدی با شهرداری قم در عرصه های مختلف اعلام آمادگی کرد.
در ادامه مدیران فرهنگی و پژوهشی و معماری شهرسازی جهاددانشگاهی به ارایه زمینه‎های همکاری جهاددانشگاهی واحد استان قم با شهرداری پرداختند.
قائم مقام شهردار قم نیز در این مراسم با اشاره به سابقه درخشان همکاری دو نهاد، بر لزوم استفاده از پتانسیل‎های فی مابین برای افزایش همکاری‎ها در زمینه توسعه فرهنگ شهروندی، رفع مشکلات شهری و حضور جدی در شاخه‎های مختلف مرتبط به نظام شهرسازی و شهروندی تاکید کرد.

captcha