آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره‌های قرآن و عترت فارس 24 آذرماه تعیین شد
کد خبر: 3672025
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱

آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره‌های قرآن و عترت فارس 24 آذرماه تعیین شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس گروه قرآن و عترت ارشاد فارس آخرین مهلت ارسال به تمام جشنواره‌های هفته قرآن و عترت این استان را 24 آذرماه جاری اعلام كرد.

مهدی احمدی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، با بیان اینكه دومین هفته قرآن و عترت این استان در هفته اول دی‌ماه جاری برگزار می‌شود، گفت: برنامه‌های این هفته شامل 8 جشنواره و اجرای برنامه‌های قرآن و عترت در 19 رشته و همچنین برپایی مسابقات حفظ و و دریافت مقالات و پایان‌نامه‌های قرآن و عترت است.
وی افزود: برنامه‌های این هفته شامل جشنواره‌های رسانه‌های دیجیتال، شعر، هنرهای تجسمی، آواها و نغمات دینی، هنرهای نمایشی، صنایع دستی، داستان و فیلم‌نامه كوتاه و عكس و فیلم كوتاه هستند كه 7 شهرستان شیراز، رستم، آباده، ارسنجان، مرودشت، جهرم و خرم‌بید میزبان این جشنواره‌ها هستند.
احمدی با بیان اینكه علاقه‌مندان جهت شركت در این جشنواره‌ها تا 24 آذرماه جاری می‌توانند آثار خود به دبیرخانه این جشنواره‌ها ارسال كنند، گفت: متقاضیان جهت ثبت‌نام و ارسال آثار می‌توانند به پایگاه اینترنتی http://quranfars.com مراجعه و از آنجا آثار خود را ارسال كنند.
دبیر هفته قرآن و عترت استان فارس اظهار كرد: تاكنون 360 اثر از 135 نفر به دبیرخانه هفته قرآن و عترت ارسال شده است كه دریافت آثار تا مهلت مقرر، همچنان ادامه دارد.
وی با بیان اینكه هفته آینده گزینش و داوری آثار جشنواره‌ها آغاز خواهد شد، گفت: تاكنون بیشترین استقبال را هنرمندان از جشنواره هنرهای تجسمی، شعر و صنایع دستی داشته‌اند.

captcha