کتاب «مدلسازی ریاضی پدیده های محیط زیست» منتشر شد
کد خبر: 3672038
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱

کتاب «مدلسازی ریاضی پدیده های محیط زیست» منتشر شد

گروه اجتماعی: به همت انتشارت جهاد دانشگاهی استان اردبیل، کتاب « مدلسازی ریاضی پدیده های محیط زیست » در 7 فصل 336 صفحه منتشر شد.

مهران محمدی، مدیر مسئول انتشارات جهاددانشگاهی استان اردبیل در گفت و گو با خبرگزاری بین المللی قران(ایکنا) از اردبیل، افزود: این کتاب توسط اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی دکتر ابراهیم فتائی از واحد اردبیل،دکتر مژگان زعیم دار از واحد تهران شمال، دکتر هومن بهمن پور از واحد شاهرود، دکتر فرزام بابائی از واحد علوم تحقیقات تهران و دکتر سارا اوحدی از واحد دماوند ترجمه شده است.
محمدی تصریح کرد: این کتاب با برخورداری از سطح علمی بالا به تفکیک موضوعی و سرفصل‌های مناسب پرداخته و از نثر روان برخوردار است که تلاش کرده است برای انتقال ساده مفاهیم پیچیده مدلسازی از مثال‌های کاربردی و جامع بهره گیرد تا نیاز روزافزون دانشجویان و محققان به مدلسازی پدیده‌های محیط زیستی را مرتفع سازد.
وی با بیان اینکه مترجمان با درک فقدان منبع علمی مرتبط و مشابه در بازار نشر به خلق این اثر همت گماشته اند، اضافه کرد: از ویژگی های اصلی کتاب «مدلسازی ریاضی پدیده های محیط زیست»رویکرد اکولوژیکی و دینامیکی نسبت به مقوله آلودگی و مدلسازی انتشار آلاینده‌ها می باشد و به قیمت 200 هزار ریال از کتابفروشی های تخصصی حوزه محیط زیست قابل تهیه است.

captcha