جهاددانشگاهی ظرفیت‎های مناسبی برای خدمت رسانی به شهر قم دارد
کد خبر: 3672040
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۱
قائم مقام شهردار قم:

جهاددانشگاهی ظرفیت‎های مناسبی برای خدمت رسانی به شهر قم دارد

گروه اجتماعی: قائم مقام شهرداری قم، بر لزوم استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت‎های جهاددانشگاهی واحد استان قم در زمینه‎های مختلف مرتبط به شهر مقدس قم تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از قم، ابراهیم معتمدی پیش از ظهر امروز در دیدار با رئیس و مدیران جهاددانشگاهی واحد استان قم در ساختمان شهرداری قم گفت: شهرداری قم باید ظرفیت‎های جهاددانشگاهی را به خوبی بشناسد تا بتواند ظرفیت‎های همکاری مشترک را توسعه دهد.
وی افزود: بخشی از فعالیت‏های مشترکی که می‎توان با جهاددانشگاهی اجرا کرد، فعالیت‎های مرتبط به معامری و شهرداریف طراحی و مطالعه و آموزش است.
وی تصریح کرد: شهردار و مجموعه مدیریتی شهرداری معتقد هستیم که اگر شهر قم می خواهد به ظرفیت‎های عالیه‎ای که جایگاه شهر قم آن را بیان می کند برسد باید با حضور نیروهای نخبه و بومی شهر انجام شود زیرا این افراد به نیازهای شهر به خوبی واقف هستند.
قائم مقام شهردار قم اظهارکرد: باید حضور سیل زائران و عاشقان مکتب اهل بیت(ع) به قم را قدر دانست و این توفیق بزرگ الهی را زمینه فعالیت برای خدمت رسانی صحیح و دقیق و متناسب با زائران بدانیم و در جهت خدمت رسانی بهتر اقدام کنیم.
وی گفت: در حضور مشاغلی که باید به زائران خدمت رسانی کند نیز باید زمینه‎های فرهنگی این کار رعایت شود تا ضمن خدمت رسانی صحیح و متناسب به زائران در حوزه اشتغالزایی نیز آنگونه که در شان زائران و کریمه اهل بیت(ع) است اقدام کنند.
وی اظهارکرد: بزرگترین ظرفیت فرهنگی کشور در قم وجود دارد ولی هنوز برای استفاده از این ظرفیت عظیم مهندسی فرهنگی درستی وجود نداشته است؛ باید خروجی مناسبی از این حوزه فرهنگی داشته باشیم و شهرداری قم نیز در این باب می تواند با جهاددانشگاهی قم همکاری داشته باشد.

captcha