استاندار ایلام پای درددل‌های مردم نشست
کد خبر: 3672057
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳

استاندار ایلام پای درددل‌های مردم نشست

گروه اجتماعی: استاندار ایلام در جلسه هفتگی ملاقات مردمی پای درددل‌های مردم نشست.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از ایلام، به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار ایلام امروز در دیدار صمیمی خود با تعدادی از مردم استان از شهرها و روستاهای دور و نزدیک، به درخواست‌ها، پیشنهادات و شکایت‌های آنان گوش و دستورهای لازم برای رفع مشکلات مطرح شده را به مدیران دستگاه‌های استانی صادر کرد .
بر اساس این گزارش، جمعی از معاونان و مدیران کل استان نیز استاندار را در این دیدار همراهی و دستورات صادر شده از سوی مدیریت ارشد استان را برای رفع مشکلات مراجعان پیگیری کردند .
در این دیدار مسائل مربوط به عمران راه روستایی منطقه جعفرآباد در بخش سیوان، مباحث استخدامی، خسارت‌های مربوط به فرونشست زمین منطقه چوار، مشکل مددجویان کمیته امداد و برخی مسائل و حوزه‌های دیگر بررسی شد و استاندار ایلام دستورات لازم برای رفع مشکلات این افراد صادر کرد .
استاندار ایلام با بیان اینکه خروجی فعالیت‌های مسئولان باید به حل مشکلات و رفاه مردم منجر شود، اظهار کرد: اساس فعالیت همه دستگاه‌های اجرایی در استان ایلام باید رفع مشکلات مردم و بر اساس تکلیف باشد .
گقتنی است که جلسات ملاقات مردمی استاندار ایلام با هدف طرح و بررسی مشکلات مردم استان روزهای سه‌شنبه هر هفته برگزار خواهد شد
captcha