تمدید مهلت ارسال اثر به سوگواره ملی عکس «شین»
کد خبر: 3672083
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹
منصوربیگی خبر داد:

تمدید مهلت ارسال اثر به سوگواره ملی عکس «شین»

گروه فرهنگی: مسئول بسیج هنرمندان استان ایلام، از تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه سوگواره ملی عکس «شین» به میزبانی مرکز استان خبر داد .

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از ایلام سرهنگ حجت‌الله منصوربیگی، مسئول بسیج هنرمندان استان ایلام اظهار کرد: تاکنون استقبال بسیار خوبی از برگزاری این سوگواره در استان صورت گرفته است .
وی با بیان اینکه بنابر درخواست و استقبال عکاسان و تماس با دبیرخانه این سوگواره، مهلت ارسال آثار برای هنرمندان و دریافت آثار آن‌ها تا تاریخ  ۵ دی‌ماه ۱۳۹۶ تمدیدشده است، افزود: سوگواره عکس شین در دو بخش حرفه‌ای و موبایلی برگزار می‌شود .
مسئول بسیج هنرمندان استان ایلام، محوریت برگزاری این سوگواره را حرکت عظیم اربعین حسینی عنوان کرد و گفت: هر عکاس می‌تواند حداکثر ٥ تک عکس، به دبیرخانه سوگواره ارسال کند که درنهایت به نفرات اول تا سوم هر بخش جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد .
منصوربیگی با اشاره به اینکه به کلیه شرکت‌کنندگان که آثارشان به نمایشگاه راه یابد گواهی شرکت اهدا خواهد شد، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به بسیج هنرمندان استان ایلام واقع در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی مراجعه کنند .
وی نمایش عظمت حضور زائران اربعین حسینی، ترویج فرهنگ حسینی، کودکان در اربعین، خدمات‌رسانی به زائرین، موکب‌ها و دسته‌های عزاداری، نمایش زوایای پیدا و پنهان زائرین در خلال حرکت بزرگ راهپیمایی اربعین، اربعین و فرهنگ عاشورائی، آماده‌سازی مسیرها برای راهپیمایان اربعین، اسکان زوار، پذیرایی از زوار، موکب‌های مسیر راهپیمایی، شور و اشتیاق مردم بومی از زوار و صحنه‌های شورانگیز، دلدادگی و ابراز ارادت به حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در ایام اربعین را از اهداف این سوگواره عنوان کرد .
منصوربیگی بابیان اینکه موضوعات این سوگواره جلوه‌های ماندگار از حرکت مردم ایران و هر موضوعی که معرف هویت والای مراسم اربعین حسینی و تأثیرات آن باشد است، افزود: شرکت تمامی عکاسان غیرحرفه‌ای و حرفه‌ای از سراسر ایران در این جشنواره آزاد و مغتنم است .
وی بابیان اینکه آخرین‌مهلت ارسال آثار ٢٠ آذر سال جاری بوده است،خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال خوب از برگزاری این سوگواره در استان مهلت ارسال اثر به دبیرخانه این سوگواره تا ٥ دی‌ماه سال جاری تمدید شده است
captcha