علت استعفای فرماندار گرمه شخصی است
کد خبر: 3672085
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰

علت استعفای فرماندار گرمه شخصی است

گروه اجتماعی: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: علت استعفای فرماندار شهرستان گرمه، شخصی و خانوادگی است.

 به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری، مهرداد ابراهیمی ‍ معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی، افزود: فرمانداران باید در محل ماموریت خود ساکن باشند اما علی محمدزاده فرماندار جوان و توانمند شهرستان گرمه به دلایل شخصی و خانوادگی ادامه اسکان در این شهرستان را نداشت و از چند ماه گذشته درخواست استعفای خود را ارائه کرده بود.

وی افزود: ما راضی به تحمیل سختی و مشقت به مدیری نیستیم بنابراین استعفای وی مورد پذیرش استاندار قرار گرفت و تا زمان تعیین فرماندار جدید، به زودی معاون فرماندار به عنوان سرپرست معرفی خواهد شد.

وی تاکید کرد: به هیچ وجه مورد خاصی در این عزل و نصب ها و آمد و رفت ها وجود ندارد و ما قدردان زحمات و خدمات تمامی فرمانداران و بخشداران و مدیران استانی هستیم.

وی با بیان این که مدیریت در جمهوری اسلامی ایران ریل گذاری است، تصریح کرد: افراد به دنبال هم به روی کار می آیند و این ریل را تداوم می بخشند.

ابراهیمی بیان داشت: انتصابات و جابجایی ها در وزارت کشور یک امر طبیعی است و از زمان ورودم به حوزه معاونت سیاسی استانداری تا کنون ده انتصاب جدید اتفاق افتاده است و یقینا در روزهای آتی هم انتصاباتی در حوزه ها و سطوح مختلف را شاهد خواهیم بود.

captcha