آغاز یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس و تكریم یاد بابا ولی جبهه‌ها
کد خبر: 3672089
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵

آغاز یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس و تكریم یاد بابا ولی جبهه‌ها

گروه اجتماعی: یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس و بزرگداشت یاد شهید «ولی نوری» از شب گذشته در دانشكده شهید باهنر شیراز آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس و بزرگداشت یاد شهید «ولی نوری» معروف به بابا ولی جبهه‌ها از شب گذشته، 20 آذرماه در دانشكده شهید باهنر شیراز آغاز شد و تا فردا شب نیز ادامه خواهد داشت.
مراسم دیشب با سخنرانی حجت‌الاسلام قنبریان از قم و با مداحی رضا شیخی از مشهد مقدس در حسینیه سیدالشهدا(ع) دانشكده برگزار شد كه سیدمحمدجواد بهارلو، جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس نیز به عنوان میهمان ویژه در این مراسم حضور داشت.
مراسم اصلی این یادواره نیز صبح امروز، 21 آذرماه در سالن آمفی تئاتر دانشكده باهنر شیراز برگزار شد كه در آن علویان‌مهر، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای فارس و رئیس دانشكده فنی شهید باهنر شیراز به سخنرانی پرداخت و از تقدیم 16 شهید دانشجو از این دانشگاه به انقلاب اسلامی خبر داد.
سخنران اصلی این مراسم سردار حسن كریم‌پور، مشاور عالی فرمانده سپاه قدس بود و در ادامه نیز از خانواده شهید ولی نوری و شهدای این دانشگاه تجلیل شدند.
همچنین امشب نیز همانند دیشب این یادواره شهدا ادامه خواهد داشت كه در آن حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قنبریان از قم به عنوان سخنران و رضا شیخی از مشهد مقدس و محمدرضا بذری از بابل به عنوان مداح مراسم حضور خواهند داشت ضمن اینكه در این مراسم نیز همسر سردار بی‌سر مدافع حرم، شهید عبدالله اسكندری به عنوان میهمان ویژه حضور خواهد داشت.
در ساعت ۱۹:۳۰ روز چهارشنبه، ۲۲ آذرماه نیز حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قنبریان از قم به سخنرانی پرداخته و ابوذر بیوكافی از رشت نیز به مدیحه‌سرایی و مرثیه‌سرایی خواهد پرداخت كه میهمانان ویژه این مراسم نیز جمعی از جانبازان دفاع مقدس هستند.
یادآور می‌شود، این برنامه به‌همت دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس، دانشكده شهید باهنر شیراز و با همكاری كنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس، بسیج دانشجویی، مجمع انقلابیون جوان و فاطمیون برگزار می‌شود.

captcha