رقابت 176 هزار نفر در مرحله آموزشگاهی مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان لرستان
کد خبر: 3672159
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۸

رقابت 176 هزار نفر در مرحله آموزشگاهی مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان لرستان

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرکل آموزش و پرورش لرستان از آغاز مرحله آموزشگاهی سی و ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان و فرهنگیان لرستان با رقابت 176 هزار نفر خبر داد.

خدانظر دریکوند، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، با بیان این‌که هم‌زمان با برگزاری بزرگ‌ترین محفل انس با قرآن دانش‌آموزی لرستان، سی و ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان و فرهنگیان لرستان در مرحله آموزشگاهی آغاز شد، گفت: در این دوره از مسابقات تعداد ۱۷۶ هزار نفر از دانش‌آموزان سطح استان لرستان حضور دارند.
وی انس با قرآن و گسترش فعالیت‌های قرآنی در بین دانش‌آموزان را مهم‌ترین هدف برگزاری مسابقات قرآن در سطح آموزش و پرورش برشمرد و ادامه داد: اجرای مسابقات قرآن در سطح مدارس که با حضور اکثریت دانش‌آموزان برگزار می‌شود نقش بسزایی در ترویج فعالیت‌های قرآنی و بسط و گسترش آموزه‌های قرآنی دارد.
‌دریکوند ادامه داد: سی و ششمین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز دانش‌آموزی در مراحل آموزشگاهی، شهرستانی و استانی برگزار و مرحله کشوری آن نیز تابستان سال جاری برگزار خواهد شد.

captcha