شهید با جهان‌بینی شهودی، ایمان افراد را تثبیت می‌کند
کد خبر: 3672198
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۳
حدادیان:

شهید با جهان‌بینی شهودی، ایمان افراد را تثبیت می‌کند

گروه فرهنگی: مداح اهل بیت(ع) در مراسم یادبود شهید منصور عباسی و شهدای مدافع حرم چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: شهید به دلیل اینکه به عالم ملکوت راه یافته بر اطرافیان خود تأثیر گذاشته و با جهان‌بینی شهودی ایمان افراد را تثبیت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، سعید حدادیان، مداح و ذاکر اهل بیت، شامگاه روز 21 آذرماه در مراسم یادبود شهید منصور عباسی و 12 شهید مدافع حرم استان که با حضور پرشور مردم استان در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار می‌شود، گفت: هرگاه منطقه‌ای توفیق اهدای شهید می‌یابد، این شهید تا شعاع وسیعی تأثیر می‌گذارد.
وی اظهار کرد: شهید به دلیل اینکه به عالم ملکوت راه یافته بر اطرافیان خود تأثیر گذاشته و با جهان‌بینی شهودی ایمان افراد را تثبیت می‌کند.
مداح اهل بیت(ع) با اشاره به رشادت‌های شهید عباسی، تصریح کرد: ایشان به فداکاری‌های خود در دفاع مقدس و جانبازی اکتفا نکرده و تا شهادت پیش رفتند.
فرزند شهید مدافع حرم منصور عباسی نیز در این مراسم با اشاره به اینکه روحیه‌ای که شیعه با خدا و اولیای الهی بسته است به مبارزه با داعش ختم نمی‌شود، گفت: خشم در هر لباس و هر نقطه‌ای از جهان که باشد در تقابل با اسلام و انسانیت است.
سجاد عباسی رژیم صهیونیستی را شر مطلق خواند و تصریح کرد: امروز لباس ظلم بر قامت رژیمی پوشیده شده که شر مطلق است.
وی اظهار کرد: شعار اسرائیل شر مطلق است در منطق ما و به گفته امام موسی به این معناست که اگر شیطان با اسرائیل درگیر ما در کنار شیطان می‌ایستیم و اگر چپ و راست با اسرائیل مخالف باشد ما با چپ و راست خواهیم بود.
فرزند شهید عباسی با اشاره به اینکه مدافعان حرم و خانواده‌های آنان در کنار مظلومان عراق و شام، فلسطین و لبنان حضور دارند، عنوان کرد: اینان با همان شور و منطق دفاع از مظلومان و مقابله با ظلم ایستاده‌اند.
وی در پایان گفت: مبارزه ادامه دارد تا اسلام زنده است تا مظلومی وجود دارد تا ظلم و اسرائیل هستند.

در ادامه این مراسم معنوی، دعای پرفیض توسل با نوای حاج سعید حدادیان قرائت شد.

captcha