تمدید ارسال آثار به دومین دوره «کتاب سال» یزد
کد خبر: 3672204
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۱

تمدید ارسال آثار به دومین دوره «کتاب سال» یزد

گروه معارف: معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با اشاره به برگزاری دومین دوره کتاب سال یزد (جایزه ویژه شهید صدوقی) گفت: علاقه مندان تا پایان بهمن ماه سالجاری فرصت دارند آثار خود به دبیرخانه این جشنواره ارسال نمایند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، سید خلف حوتی نژاد، معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با اشاره به برگزاری دومین دوره کتاب سال یزد (جایزه ویژه شهید صدوقی) گفت:علاقه مندان تا پایان بهمن ماه سالجاری فرصت دارند آثار خود به دبیرخانه این جشنواره ارسال نمایند.
حوتی نژاد افزود: این دوره کتاب سال یزد با هدف یزدشناسی و تجلیل از آثار مرتبط با این استان برگزار کند.
وی ادامه داد: دبیرخانه کتاب سال یزد از پدید آورندگان، مترجمان، مصححان و ناشران دعوت می کند تا با ثبت نام در تارنمای www.yazd.farhang.gov.ir، کتاب یا کتاب های پیشنهادی خود را که در آن به موضوع یزد پرداخته شده باشد، به دبیرخانه ارسال کنند.
وی، معرفی و تعیین زوایای مختلف فرهنگ و هویت یزد به جهانیان و حمایت و تشویق مولفان، مترجمان، مصححان و ناشرانی که در معرفی یزد و یزد پژوهی قلم می زنند را از جمله اهداف برگزاری دوره کتاب سال یزد عنوان کرد.
معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در باره شرایط شرکت در این دوره گفت: آثار ارسالی برای نخستین بار باید در ٢ سال اخیر (از سال ١٣٩٤ به بعد) چاپ شده و در دوره های قبلی کتاب سال یزد شرکت نکرده باشند.
حوتی نژاد افزود: کتاب باید دارای برگه اعلام وصوب و به نحوی با موضوع تاریخ، جغرافیا، فرهنگ، ادب، مفاخر و محیط زیست استان یزد مرتبط باشد.
وی اظهار کرد: فقط آثاری در این جایزه داوری و ارزیابی می شوند که پدیدآورنده یا ناشر کتاب، کاربرگ ثبت نام را در تارنمای جایزه تکمیل و به همراه ٢ نسخه از کتاب ارسال کند.
وی گفت: به برگزیدگان این دوره جوایز ارزنده ای اهدا می شود.

منبع: ارشاد یزد

captcha