خانه‌های هلال‌احمر در مناطق مختلف راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: 3672216
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۱
فلاح:

خانه‌های هلال‌احمر در مناطق مختلف راه‌اندازی می‌شود

خانه‌های هلال‌احمر در مناطق مختلف راه‌اندازی می‌شود گروه اجتماعی: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان گفت: خانه‌های هلال‌احمر در مناطق مختلف راه‌اندازی می‌شود و اقدامات فرهنگی جمعیت هلال‌احمر بیش از 27 مورد است و مهمترین وظیفه ما امداد و نجات است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، رضا فلاح، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان دیروز سه‌شنبه، 21 آذر در دیدار امام جمعه کرمان با کارکنان جمعیت هلال‌احمر استان کرمان گفت: جمعیت هلال احمر متفاوت از سازمان‌های دولتی و یک خیریه و سازمان مردم‌نهاد است و مردمی و مردم‌محور بودن و اعتماد مردم از سرمایه‌های جمعیت هلال‌احمر است و این اعتماد را در زلزله‌های اخیر به خوبی مشاهده کردیم.
وی افزود: 6 میلیارد تومان کمک‌های مردمی برای زلزله‌زدگان کرمانشاه توسط جمعیت هلال احمر استان کرمان جمع‌آوری شد.
فلاح بیان کرد: وقفیات مردم در حوزه درمان و داوطلبان دلیل دیگری بر اعتماد مردم به هلال‌احمر است و جوانان در کانون‌های مختلف جمعیت هلال‌احمر فعالیت می‌کنند و به دنبال جذب حداکثری جوانان در جمعیت هستیم.
وی اضافه کرد: 23 هزار دانش‌آموز طی سال جاری در استان کرمان آموزش‌های لازم را فرا گرفته‌اند و بیشتر اقدامات انجام شده در زمان حادثه توسط داوطلبان جمعیت هلال‌احمر انجام می‌شود.
فلاح افزود: خانه‌های هلال‌احمر در مناطق مختلف راه‌اندازی می‌شود و اقدامات فرهنگی جمعیت هلال‌احمر بیش از 27 مورد است و مهمترین وظیفه ما امداد و نجات است.
وی اظهارکرد: هلال‌احمر در زمان حادثه‌های طبیعی و حوادث انسان‌ساز به عنوان پشتیبان دستگاه‌ها است و در زلزله اخیر هجدک راور از توابع استان کرمان حضور داشتیم و مردم را به آرامش خاطر رساندیم و هنوز نیروهای هلال احمر در منطقه حضور دارند.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان تصریح کرد: هلال‌احمر در 140 کشور حضور دارد و طی یک هفته بیش از 60 میلیون تومان کمک نقدی به مردم میانمار در استان کرمان جمع‌آوری شد.

captcha