گرامیداشت یاد شهید «شعبانعلی باباکردی» در کرسی تلاوت علی‌آباد کتول + عکس
کد خبر: 3672241
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰

گرامیداشت یاد شهید «شعبانعلی باباکردی» در کرسی تلاوت علی‌آباد کتول + عکس

گروه جلسات و محافل: یکصد و پنجاه و سومین کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم شهرستان علی‌آباد کتول یادواره شهید «شعبانعلی باباکردی» برگزار شد.

گرامیداشت یاد و خاطره شهید «شعبانعلی باباکردی» در کرسی تلاوت علی‌آباد کتول

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، جلسه یکصد و پنجاه و سوم کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم شام‌گاه سه‌شنبه، 21 آذرماه با حضور علاقه‌مندان به ساحت مقدس قرآن کریم در شهرستان علی‌آباد کتول استان گلستان برگزار شد.
در این مراسم قرآنی و معنوی که همزمان با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا و با حضور پرشور مردم و مسئولان این شهرستان برگزار شد، پس از قرائت دعای سلامتی امام زمان(عج)‌ و خلاصه‌ای از دعای توسل توسط علی حاجیلری، فاضل سوخته‌سرایی، قاری نوجوان قرآن کریم به تلاوت آیاتی از سوره مبارکه حجر پرداخت.
همچنین، در ادامه این مراسم معنوی و قرآنی نیز برنامه یادواره و گرامیداشت شهید شعبانعلی باباکردی در رابطه با زندگینامه و نحوه شهادت این شهید بزرگوار اجرا شد. همچنین، در ادامه این مراسم نیز حجت‌الاسلام والمسلمین عسگری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان علی‌آباد کتول به ارائه مباحث تفسیری در رابطه با هدایت مردم از طریق قرآن کریم پرداخت.
در ادامه برگزاری این مراسم قرآنی و معنوی نیز سعید پرویزی، قاری بین‌المللی قرآن کریم به تلاوت آیاتی از سوره مبارکه تحریم پرداخت که این برنامه نیز با استقبال فراوان حضار در مراسم رو به رو شد.
در پایان برگزاری این مراسم نیز با حضور مسئولان برگزارکننده، برنامه‌های مختلفی همچون برنامه قدردانی از خانواده شهید شاخص جلسه، شام تبرکی، قرعه‌کشی و اهدای جوایز به دو نفر از آقایان و دو نفر از بانوان حاضر در مراسم برگزار شد.
یادآور می‌شود، این محفل قرآنی و معنوی، یکصد و پنجاه و سومین کرسی تلاوت قرآن کریم بود که در چارچوب برگزاری کرسی‌های تلاوت مصلای امام رضا(ع) شهرستان علی‌آباد کتول برگزار می‌شود.

 

کد
captcha