آغاز نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی جانبازان نخاعی در رامسر
کد خبر: 3672248
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷

آغاز نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی جانبازان نخاعی در رامسر

گروه جهاد و حماسه: نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی جانبازان نخاعی با حضور 250 ورزشکار از 18 استان کشور در رامسر آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران، نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی جانبازان نخاعی با حضور 250 ورزشکار از 18 استان کشور در رشته‌های بسکتبال با ویلچر 3 نفره، شنا، شطرنج، فوتبال روی میز و دارت از روز سه‌شنبه 21 آذرماه به همت اداره‌کل ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران و با همکاری انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان، اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران، فدراسیون جانبازان و معلولین و هتل کوثر رامسر آغاز شد.

مراسم افتتاحیه این مسابقات دوشنبه 20 آذرماه با حضور محمد اسلامی استاندار مازندران، عباسعلی رضایی، مدیرکل بنیاد استان مازندران، مهدی اسد‌زاده، مدیرعامل انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان، مسعودی، مدیر هتل کوثر رامسر، حسین هادیان، رئیس اداره مسابقات و جشنواره‌های اداره‌کل ورزشی و اردویی بنیاد و جانبازان نخاعی کشور برگزار شد.

در این مراسم محمد اسلامی، استاندار مازندران با اشاره به رشادت‌های جانبازان در طول 8 سال دفاع مقدس و مقابله با دشمنان اسلام گفت: همسران جانبازان نخاعی، بسیار ایثارگرتر از خود جانبازان هستند و افتخار ما خدمت به این عزیزان، همسران و فرزندان آنها است.

یادآور می‌شود؛ پس از مراسم افتتاحیه قرعه‌کشی مسابقه بسکتبال با ویلچر 3 نفره انجام شد و تیم‌ها در چهار گروه تقسیم شدند که در دوره مقدماتی در سالن شهید چمران رامسر بازی خود را برگزار خواهند کرد.

captcha