تدوین 20 طرح فرهنگی و کارآفرینی توسط کانون‌های مساجد روستایی خوزستان
کد خبر: 3672253
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸

تدوین 20 طرح فرهنگی و کارآفرینی توسط کانون‌های مساجد روستایی خوزستان

گروه اجتماعی: کانون‌های مساجد روستایی 20 طرح فرهنگی، قرآنی، اجتماعی و کارآفرینی در راستای انعقاد تفاهم نامه همکاری با اداره کل امور روستایی استانداری خوزستان تدوین و آماده ارائه کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، پیرو برگزاری نشست مشترک میان دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد روستایی خوزستان و اداره کل امور روستایی استانداری خوزستان در تاریخ 19 مهر امسال به منظور استفاده از ظرفیت کانون‌های روستایی در رفع مشکلات حوزه فرهنگ و اقتصاد در روستاها، 20 طرح از سوی کانون‌های مساجد روستایی برای ارائه به اداره کل امور روستایی تدوین شده است.

حسین براتی، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد خوزستان در این باره به ایکنای خوزستان، گفت: پیرو برگزاری نشست‌‌های مشترک با مدیرکل امور روستایی استانداری 20 طرح از سوی کانون‌های مساجد روستایی آماده‌سازی شد.

وی با اشاره به تشکیل چندین جلسه با مدیران کانون‌های مساجد روستایی استان گفت: در این جلسات کانون‌ها، طرح‌های خود را ارائه کردند، اشکالاتی داشتند که برطرف شد. طرح‌ها در زمینه‌های اجتماعی، فرهنگی، قرآنی، هنری و اشتغال‌زایی و کارآفرینی تدوین شده و آماده ارائه هستند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد خوزستان در پایان گفت: اگر موفق شدیم هفته آینده نشستی را با مدیر دفتر امور روستایی استانداری برگزار خواهیم کرد.

iqnakhouzestan@

captcha