مقدمات تشکیل جامعه فرهنگی و قرآنی امام عصر(عج) در شوشتر فراهم می‌شود
کد خبر: 3672281
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴

مقدمات تشکیل جامعه فرهنگی و قرآنی امام عصر(عج) در شوشتر فراهم می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: نشست هماهنگی تشکیل جامعه فرهنگی قرآنی امام عصر(عج) درموسسه فرهنگی قرآن و عترت مشکات النور شوشتر برگزار و مصوب شد مقدمات تشکیل جامعه فرهنگی قرآنی در این شهرستان فراهم شود.

مریم موسوی‌زاده، مدیر مؤسسه قرآن و عترت مشکات‌النور شوشتر در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، اظهار کرد: روز گذشته 21 آذرماه جلسه هماهنگی تشکیل جامعه فرهنگی قرآنی امام عصر(عج) در موسسه فرهنگی قرآن وعترت مشکات النور در شهرستان شوشتربرگزار شد و حجت‌الاسلام سماوی نماینده کارگروه قرآنی بنیاد خاتم‌الاوصیاء با حضور در این مؤسسه زمینه‌های تشکیل جامعه فرهنگی قرآنی امام عصر(عج) را در شهرستان بررسی کرد.

وی با بیان اینکه این نشست به منظور فراهم کردن مقدمات تشکیل این جامعه فرهنگی و قرآنی با حضور دکتر خواجه‌پیری مسئول کارگروه قرآن بنیاد خاتم الاوصیاء در شوشتر انجام شد، افزود: هدف از تشکیل جامعه فرهنگی و قرآنی امام عصر(عج) ایجاد وحدت و انسجام بین فعالان قرآنی جامعه از هر گروه و قشری است تا برای انجام کارهای بزرگ و جهادی که برای مردم مفید باشد، متحد شوند.

موسوی‌زاده ادامه داد: این جامعه فرهنگی و قرآنی زیر نظر بنیاد خاتم‌الاوصیاء شکل خواهد گرفت و تاکنون زمینه‌های ایجاد آن در شهرهای اهواز، آبادان، شوشتر و اندیمشک بررسی شده است تا زمینه اتحاد و همبستگی بین فعالان قرآنی و فرهنگی فراهم شود.

مدیر مؤسسه قرآن و عترت مشکات‌النور شوشتر گفت: در این نشست تصویب شد مقدمات تشکیل جامعه فرهنگی قرآنی و حضور دکترخواجه پیری دبیر کارگروه در شهرستان شوشتر فراهم شود و امام جمعه شهرستان شوشتر نیز از تمام برنامه‌ها مطلع شده و کار با هماهنگی وی انجام شود. مؤسسه مشکاه‌النور شوشتر مقدمات شکل‌گیری این جامعه قرآنی را در شهرستان ترتیب خواهد داد.

به گفته وی تلاش جامعه فرهنگی  قرآنی امام عصر(عج) این است که یک همبستگی بین همه فعالان فرهنگی و قرآنی خارج از هر نوع جناح و شکل اداری ایجاد کند تا برای ارتقاء فرهنگ و قرآن کنار هم قرار گیرند.

iqnakhouzestan@

captcha