حذف یارانه‌ها موجب نارضایتی مردم می شود
کد خبر: 3672321
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲

حذف یارانه‌ها موجب نارضایتی مردم می شود

گروه اجتماعی: مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: حذف یارانه‌ها موجب نارضایتی مردم می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سیدعلی فتح میرمحمدی، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد امروز، 22 آذرماه در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حذف یارانه برخی از دهک‌ها در سال آینده، اظهار کرد: در دولت آقای احمدی‌نژاد که یارانه به مردم پرداخت شد این پول حداقل چند کیلو گوشت می‌شد اما الان این مبلغ شاید یک کیلو گوشت برای مردم شود.
وی اضافه کرد: به اینکه پرداخت یارانه کار صحیحی بود یا نه نمی‌پردازم اما حذف یارانه موجب نارضایتی مردم می‌شود که احمدی استاندار استان این موضوع را پیگیری کند.
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خطاب به مدیران استان، افزود: به خودمان نباید نگاه کنیم که حقوقی داریم و چیزی گیرمان می‌آید اما گاهی کسانی به حوزه اجتماعی مراجعه می‌کنند که کرایه هم ندارند که به این موضوع با حساسیت نگاه کنیم.
حجت‌الاسلام میرمحمدی به موضوع پاداش خدمت کارکنان دولت و کاهش پرداختی از ۳۰ ماه به ۱۰ ماه اشاره کرد و یادآور شد: این موضوع موجب نارضایتی کارمندان می‌شود.
وی در ادامه استاندار در پاسخ به دغدغه‌های مدیرکل فرهنگی و اجتماعی، ابراز کرد: دغدغه‌هایتان در خصوص حذف یارانه و پاداش پایان خدمت کارکنان را به نمایندگان مردم در مجلس انعکاس دهید تا در کمیسیون‌های مربوطه بررسی شود.

captcha