چهاردهمین وقف جدید سردشت به ثبت رسید
کد خبر: 3672334
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سردشت:

چهاردهمین وقف جدید سردشت به ثبت رسید

گروه فعالیت های قرآنی: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سردشت گفت: چهاردهمین وقف شهرستان سردشت به نیت خانه عالم و امورات ضروری مسجد امام شافعی ربط به ثبت رسید.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قران (ایکنا) از آذربایجان غربی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی، رحمان شمسی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سردشت با اشاره به ثبت چهاردهمین وقف سال 96 شهرستان سردشت اظهار کرد: در روزهای گذشته یک باب ساختمان مسکونی دو طبقه تازه ساخت قابل درآمد با زیر بنای 362 متر مربع در این شهرستان به ثبت رسید.


وی تصریح کرد: ارزش ریالی آن سه میلیارد ریال و با نیت خانه عالم و سالن مراسمات زنانه و امورات ضروری مسجد امام شافعی شهر ربط بوده است.


رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سردشت بیان کرد: واقف آن نیز حسن خضرزاده بوده و پیش‌بینی می‌شود سالانه 50 میلیون ریال درآمد حاصل این وقف باشد.


با اشاره به اینکه امسال نزدیک 100 درصد وقف‌های شهرستان سردشت به نیت ساخت خانه عالم و هزینه مساجد بوده است افزود: هم اکنون وقف‌های جدیدی نیز در سردشت مورد نیاز است که از جمله آنها وقف مدرسه، کمک به بیماران خاص و دانش‌آموزان بی‌بضاعت و کمک به تهیه جهزیه نوعروسان بوده که نیاز به فرهنگ‌سازی دارد.

captcha