آذرماه آغاز ثبت نام نخستین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم
کد خبر: 3672352
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳

آذرماه آغاز ثبت نام نخستین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم

گروه فعالیت های قرآنی: رییس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی از آغاز ثبت نام آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم خبر داد و گفت: از 18 آذر ماه نام‌نویسی در این آزمون آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ،حجت‌الاسلام محمد صالحی نیا رییس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی، اظهارکرد:تلاش‌های بسیاری با هدف انسجام و تحکیم فعالیت‌های مشترک قرآنی با نهادها و سازمان های دیگر قرآنی انجام شده که یکی از آن اقدامات، برگزاری آزمون مشترک حفظ قرآن با وزارت ارشاد و وزارت آموزش و پرورش است.

وی با اشاره به آغاز ثبت نام آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم از صبح امروز هجدهم آذرماه در سایت www.quranedu.ir ، افزود: رشته های آزمون شامل حفظ قرآن، ترجمه و مفاهیم قرآن، معارف اهل بیت، صحیفه سجادیه و دو رشته با عنوان نهج البلاغه و خطبه فدکیه است.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف استان با بیان اینکه ثبت نام تا یک ماه آینده ادامه خواهد داشت، بیان کرد: آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم، دهم اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود که نتیجه آن بلافاصله پس از 24 ساعت اعلام خواهد شد.

حجت الاسلام صالحی نیا با اشاره به اینکه آزمون شفاهی حفظ نیز از 12 تا 17 اسفندماه در سراسر کشور به صورت مشترک انجام خواهد شد، بیان کرد: آئین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان اردیبهشت ماه سال 97 و همزمان با نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برپا خواهد شد.

captcha