برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر برای ارزشگذاری به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی ضروری است
کد خبر: 3672367
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸
سردار جلیل بابازاده:

برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر برای ارزشگذاری به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی ضروری است

گروه فرهنگی: فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر را اقدامی بسیار مهم برای ارزشگذاری به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: در این زمینه رسانه‌ها و خبرنگاران نقش بسیار اساسی ایفا کرده‌اند که با ارائه آثار و تولید گزارش‌ها نقش مهمی در فرهنگسازی ایثار شهادت دارند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قران(ایکنا) از اردبیل، سردار جلیل بابازاده، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل شب گذشته،21 اذرماه در مراسم اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر در مجتمع فرهنگی هنری فدک اردبیل گفت: امروز دشمنان و استکبار جهانی با ترفندهای مختلف در صدد تضعیف فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ ایرانی اسلامی هستند.
وی افزود: نیاز است فرهنگ ایثار و شهادت در بین اقشار مختلف جامعه ترویج شود و در این زمینه دستگاه‌های فرهنگی به ویژه رسانه‌ها رسالتی بسیار خطیر و حساس دارند.
بابازاده با گرمیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و شهدای هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: امنیت و اقتدار کنونی کشورمان در سایه خون شهدای والامقام رقم خورده است و ما قدردان مجاهدت‌های شهدای والامقام هستیم.
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر را اقدامی بسیار مهم برای ارزشگذاری به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: در این زمینه رسانه‌ها و خبرنگاران نقش بسیار اساسی ایفا کرده‌اند که با ارائه آثار و تولید گزارش‌ها نقش مهمی در فرهنگسازی ایثار شهادت دارند.
بابازاده گفت: امروز دشمنان و استکبار جهانی با ترفندهای مختلف در صدد تضعیف فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ ایرانی اسلامی هستند و نیاز است در این زمینه همگان هوشیاری لازم را داشته باشند تا توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان به یاس و نامیدی تبدیل شود.
وی افزود: رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس فراموش نشدنی است و باید با جان و دل ادامه دهنده راه شهدای والامقام باشیم چرا که کشورمان به برکت خون شهدای والامقام به پیشرفت‌های زیادی در عرصه‌های مختلف دست یافته است.

captcha