خانواده شهدا صاحبان اصلی انقلاب هستند
کد خبر: 3672370
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸

خانواده شهدا صاحبان اصلی انقلاب هستند

گروه اجتماعی: شهردار تبریز، با اعلام اینکه خانواده شهدا و ایثارگران صاحبان اصلی نظام اسلامی هستند، گفت: ایثارگران به عنوان معتمدین شهروندان نقش پررنگی در انتقال مشکلات و دیدگاه‌های مردم به مجموعه شهرداری داشته باشند و در این راستا شهرداری باید مشکلات همه شهروندان را حل کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، ایرج شهین باهر، شهردار تبریز، امروز در دیدار با جمعی از ایثارگران و اعضای بسیج دانشگاه علوم پزشکی تبریز، ایثارگران و جانبازان را سرمایه‌های بی‌بدیل کشور دانست و گفت: وظیفه ادای دین به ایثارگران، شهیدان و بازماندگان معظم آنان است و امروز در هر پست و مسئولیتی که باشیم ابتدا باید این نکته را در سرلوحه امور خود قرار دهیم.

وی، با اعلام اینکه خانواده شهدا و ایثارگران صاحبان اصلی نظام اسلامی هستند، افزود: ایثارگران به عنوان معتمدین شهروندان نقش پررنگی در انتقال مشکلات و دیدگاه‌های مردم به مجموعه شهرداری داشته باشند و در این راستا شهرداری باید مشکلات همه شهروندان را حل کند.

شهردار تبریز در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه در راستای رویداد تبریز 2018 امسال میزبان جشن نوروز در تبریز خواهیم بود اظهارکرد: اقتصاد شهر با حضور گردشگر رونق میگیرد و با توجه به برگزاری جشن عید نوروز امسال در تبریز ضروری است بازار تبریز در عید امسال با تمام ظرفیت باز باشد.

وی ادامه داد: برگزاری جشن نوروز در تبریز با حضور مهمانان داخلی و خارجی فرصت مغتنمی برای اصناف و بازاریان است تا از این فرصت برای افزایش چرخش مالی خود بهره گیرند.

شهین باهر با اشاره به انتخاب شعار«عید در تبریز هستیم» گفت: در همه جای دنیا گردشگر و توریست عامل تحرک و رشد اقتصادی است و عید نوروز و حضور هزاران گردشگر در این ایام فرصت مناسبی برای صنوف، بازاریان و خدمات رسانان در سطح شهر است تا از فرصت حضور این گردشگران بهترین استفاده را بنمایند.

شهردار تبریز با اشاره به ضرورت توجه به رفع آلودگی‌های بصری و نازیبایی‌ها از جای جای شهر تبریز اظهار کرد: طرح گوزل تبریزیم با هدف حذف نازیبایی‌های، آلودگی‌ها و زوائد بصری در شهر در حال اجراست.

captcha