نرم‌افزارهای معرفی اماکن تاریخی و گردشگری استان اردبیل تولید شد
کد خبر: 3672374
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴

نرم‌افزارهای معرفی اماکن تاریخی و گردشگری استان اردبیل تولید شد

گروه اجتماعی: معاون توسعه مدیریت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: نرم‌افزارهای معرفی اماکن فرهنگی و تاریخی، صنایع دستی، مراکز اقامتی و گردشگری استان اردبیل تهیه و تولید شد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قران (ایکنا) از اردبیل، بهزاد مجیدی، معاون توسعه مدیریت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل روز گذشته 21 آذرماه در جلسه بررسی خدمات میز خدمت میراث فرهنگی اردبیل اردبیل اظهار کرد طرح میز خدمت این اداره کل در راستای استقرار نظام حقوق شهروندی در سیستم اداری و با هدف اجرای دستورالعمل سازمان اداری و استخدامی اجرا می‌شود.
وی بیان کرد: میز خدمت به دنبال ارائه خدمات به موقع، سریع و آسان برای ذینفعان و مراجعه کنندگان اداره کل بوده و عملیات اجرایی آن بلافاصله بعد از ابلاغ دستورالعمل عملیات اجرایی آغاز شده است.
معاون توسعه مدیریت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با بیان اینکه میز خدمت در دو شکل حضوری و الکترونیک پیاده می‌شود، افزود: برای راه‌اندازی میز خدمت حضوری فضای مناسب تخصیص یافته است.
مجیدی بیان کرد: در راستای راه‌اندازی میز خدمت حضوری در کنار ساماندهی و پایش نیروی انسانی، کارشناسان ماهر و مسلط به امور نیز از سوی اداره کل انتخاب شده است.
معاون توسعه مدیریت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با اشاره به طراحی فرم‌ها و فرایندها تصریح کرد: هدف از میز خدمت حضوری این است که ارباب رجوع در کمترین زمان ممکن پاسخ قانونی برای درخواست خود دریافت کنند.
وی در مورد راه‌اندازی میز خدمت الکترونیکی اظهار کرد: با توجه به اینکه اقدامات قبلی اداره کل در تحقق دولت الکترونیک و با خدمت رسانی شفاف و سریع همراه بوده این امر اجرای این طرح را تسریع کرده است.
مجیدی بیان کرد: از جمله اقدامات صورت گرفته طراحی سامانه الکترونیک و استفاده از ظرفیت فضای وب و دستگاه‌های ارتباطی هوشمند است به طوری که در سایت اداره کل بخشی با عنوان میز خدمت الکترونیک تدارک دیده شد و میز خدمت الکترونیک واقع در سایت حاوی ضوابط، مقررات، استانداردها، سوالات متداول و فرم‌های الکترونیکی است.
معاون توسعه مدیریت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با اشاره به تولید و تهیه نرم‌افزارهای معرفی اماکن فرهنگی و تاریخی، صنایع دستی، مراکز اقامتی و گردشگری افزود: با استفاده از تلفن همراه این نرم افزارها قابل استفاده است.
وی با اشاره به اینکه لینک نرم افزارها در سایت اداره کل موجود است، گفت: در عین حال نقشه‌های گردشگری استان، شهرستان‌های 10 گانه و مناطق شهری با اطلاعات کامل در سایت تعبیه شده است.

captcha