عقد تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد مهدویت و کمیته امداد امام خمینی(ره) در خوزستان
کد خبر: 3672438
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹

عقد تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد مهدویت و کمیته امداد امام خمینی(ره) در خوزستان

گروه معارف: بنیاد مهدویت و کمیته امداد امام خمینی(ره) در خوزستان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند و مقرر شد بنیاد مهدویت برنامه‌هایی با موضوع معارف مهدوی برای جامعه هدف کمیته امداد استان برگزار کند.

سید احمد پورفرجی، مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) در استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، از عقد تفاهم نامه‌ای بین بنیاد مهدویت و کمیته امداد امام در استان خبر داد و گفت: طی تفاهم‌نامه‌ای با کمیته امداد خمینی(ره) در استان مقرر شد، بنیاد مهدویت استان 230 هزار نفر جمعیت تحت پوشش این کمیته را با معارف مهدویت آشنا سازد.

وی گفت: از این تعداد، 30 هزار نفر دانش‌آموز و 7 هزار نفر جامعه دانشجویی کمیته امداد هستند که بنیاد مهدویت با اعزام استاد و برگزاری دوره‌های فرهنگی در راستای تبیین و ترویج فرهنگ انتظار برنامه‌هایی را برای آنها پیش بینی کرده است.

پورفرجی ادامه داد: این دوره‌های آموزشی از دی‌ماه با اعزام استادان مهدویت به مراکز کمیته امداد در سطح استان آغاز خواهد شد.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) در استان خوزستان با اشاره به برگزاری دوره‌های مداوم آموزش مهدویت در خوابگاه‌های دانشجویی دختران و پسران در استان، گفت: نزدیک 50 استاد خانم و آقا با بنیاد مهدی موعود(عج) استان همکاری می‌کنند.

 

captcha