رقابت 900 نفر در مسابقات کتبی قرآن و عترت دانشگاه آزاد خرم‌آباد
کد خبر: 3672442
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷
حسنوند خبرداد:

رقابت 900 نفر در مسابقات کتبی قرآن و عترت دانشگاه آزاد خرم‌آباد

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد خرم‌آباد با اشاره به ثبت‌نام دو هزار و 500 نفر در دانشگاه آزاد خرم‌آباد برای شرکت در مرحله کتبی مسابقات قرآن، گفت: از این تعداد، 900 نفر در دو بخش اساتید و دانشجویی در مرحله کتبی بيست و سومين دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کردند.

زهرا حسنوند، مسئول کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد واحد خرم‌آباد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، با اشاره به برگزاری مرحله کتبی مسابقات قرآن دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد دو هزار و 500 نفر ثبت‌نامی در دو بخش دانشجویان و اساتید داشتیم که 900 نفر در آزمون شرکت کردند.
وی با اشاره به این‌که از این تعداد 10 نفر در بخش اساتید و مابقی در بخش دانشجویان شرکت داشتند، افزود: مرحله مقدماتی بيست و سومين دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‎آباد در بخش کتبی هم‌زمان با واحدهاي دانشگاهي سراسر كشور روز سه‌شنبه، ۲۱ آذرماه برگزار شد.
حسنوند ادامه داد: رشته‌های تفسیر قرآن‌کریم، زندگانی معصومين(علیه‌السلام)، حفظ و ترجمه ادعيه و زيارات، نماز، ترجمه قرآن‌کریم به زبان انگلیسی، احکام برادران، احکام خواهران، زندگانی پیامبر (صلی الله علیه و آله)، ترجمه قرآن‌کریم( فارسی) و آشنایی با مفاهیم نهج‌البلاغه براي دانشجويان برگزار شد و استادان در سه رشته‌ي آشنايي با احكام، نماز و سيره معصومين(علیه‌السلام) با يكديگر به رقابت پرداختند.
مسئول کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد واحد خرم‌آباد یادآور شد: نتایج اولیه و امتیاز داوطلبان بیست و سومین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی اواخر دی‎ماه امسال اعلام می‌شود و از نفرات اول تا پنجم در هر رشته تجلیل خواهد شد.

captcha