اعزام 7 نفر از نفرات برگزیده آذربایجان غربی به مسابقات سراسری مدها متان
کد خبر: 3672459
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷
رئیس کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان غربی خبر داد:

اعزام 7 نفر از نفرات برگزیده آذربایجان غربی به مسابقات سراسری مدها متان

گروه فعالیت های قرآنی: رئیس کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان غربی گفت: هفت نفر از نفرات برگزیده استان در هر رشته به مسابقه بزرگ مدها متان کشوری اعزام شدند.

حجت الاسلام اباذر بیگی رئیس کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرگزاری قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی اظهار کرد: در 20 آذر، در بخش برادران و بانوان، هفت نفر از نفرات برگزیده استان در تمامی رشته های قرآنی به مشهد مقدس برای شرکت در مسابقه بزرگ قرآنی مدها متان اعزام شدند.

وی افزود: امسال مسابقات مدها متان استانی با حضور 150 شرکت کننده در بخش های مختلف قرائت، حفظ،ترتیل، اذان و اذکار نماز انجام شد.

رئیس کانون های فرهنگی مساجد بیان کرد: در بخش استانی مسابقات مدها متان طبق بررسی های انجام شده توسط بازرسان کشوری، آذربایجان غربی جز استان های برتر شناخته شد و در این میان هفت نفر از نفرات برتر هر رشته برای مسابقات کشوری انتخاب شدند.

وی با خاطر نشان شدن مسابقات مدها متان کشوری سال 95 و 94 که آذربایجان غربی به ترتیب در رشته تفسیر و اذان مقام اول را کسب کرده بود، تصریح کرد: امسال هم با عنایت خداوند متعال نظر بر این بوده که استان آذربایجان غربی با آمادگی های لازم خود مقام اول در قرائت را کسب کند.

حجت الاسلام بیگی عنوان کرد: در سال جاری 1103 کانون فرهنگی و هنری مساجد فعال، پویا و پرکار در آذربایجان غربی وجود دارد.

وی در خصوص مشکلات کانون های فرهنگی مساجد استان ادامه داد: مشکلات مالی کانون ها علاوه بر اعتبار مالی، اختلاف بین بخش های مختلف هئیت امناء با کانون، کانون با بسیج و بسیج با امام جماعت چهار رکن رکین بوده که با مدیریت و فعالیت مناسب روحانی مساجد و کانون ها قابل حل خواهد بود.

رئیس کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان غربی با اشاره به مشکلات پیش روی کانون های فرهنگی استان تاکید کرد: از مسئولین هئیت امناء و فرماندهان پایگاه های مساجد خواهشمندم با عشق و تعامل، همکاری و هماهنگی دست به دست هم داده و با حل مشکلات، کارهای فرهنگی و هنری که در مساجد استان زیبنده ی یک مملکت اسلامی بوده با اتحاد هم اهداف کانون ها را به جلو ببرند.

captcha