برگزاری دوره‌های آموزش تخصصی نیمه دوم سال جاری در رباط کریم
کد خبر: 3672463
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳

برگزاری دوره‌های آموزش تخصصی نیمه دوم سال جاری در رباط کریم

کانون خبرنگاران نبأ: اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم همزمان با نیمه دوم سال جاری دوره‌های آموزش تخصصی ویژه مبلغان، مبلغات، اعضای هیئت‌های مذهبی، معلمان و اساتید برگزار می‌کند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، منوچهر جليلی، دبیر اجرایی دوره‌های آموزشی اداره تبليغات اسلامی رباط کريم، گفت: با توجه به نیازسنجی و بررسی برنامه‌های قابل تحقق در شهرستان به تناسب ظرفیت، پتانسیل، امکانات و ضرورت و اولویت بخشیدن به فعالیت‌های پژوهشی و آموزشی برای گروه‌های هدف شامل مبلغان، مبلغات، اعضای هیئت‌های مذهبی، معلمان و اساتید، دوره‌های آموزش تخصصی در نیمه دوم سال جاری برگزار‌ می‌شود.
وی عنوان کرد: ایجاد زمینه مناسب در رشد و ارتقای فکری و معنوی گروه‌های هدف و اهتمام ویژه در صیانت از حقوق شهروندی و بصیرت‌افزایی آحاد جامعه از اهداف برگزاری این دوره‌های آموزشی است.
جلیلی اظهار کرد: این دوره‌ها از 28 آذر تا 15 اسفندماه سال جاری بر اساس تقویم زمانبندی پیشنهادی و مصوب استان در عناوین سواد رسانه، مربیان مهدکودک و مراکز پیش‌دبستانی و مسئولان تشکل‌های دینی با همکاری اداره آموزش و پرورش، بهزیستی و شورای هیئت‌های مذهبی اجرا خواهد شد.

captcha