مشارکت 2 هزار نفر در مسابقه کتابخوانی «محمد(ص) مثل گل بود»
کد خبر: 3672518
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲

مشارکت 2 هزار نفر در مسابقه کتابخوانی «محمد(ص) مثل گل بود»

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مسابقه کتابخوانی «محمد(ص) مثل گل بود» که از سوی مهدقرآن کریم و ولایت اصفهان برگزار شد، با استقبال دو هزار نفری همراه شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، مهدقرآن‌‌کریم و ولایت اصفهان در سالروز میلاد حضرت محمدمصطفی(ص) مسابقه  کتابخوانی «محمد (ص) مثل گل بود» و کتاب «پیاده آمده ام» را با موضوع سبک زندگی پیامبر اکرم (ص) ویژه کودکان و نوجوانان برگزار کرد.

مؤلف کتاب غلامرضا حیدری ابهری، مؤلف دهها کتاب در حوزه امور دینی کودکان است که در این کتاب چهل محور اصلی در سبک زندگی را برای کودکان عنوان کرده است، بگونه ای که کودکان حضور پیامبر (ص) را در زندگی عادی خود حس کنند و به راحتی بتوانند از آن حضرت الگو بگیرند. 

در این مسابقه بیش از دو هزار نفر در سراسر کشور در این مسابقه شرکت کردند. چهارشنبه 22 آذر ماه اسامی برندگان  این مسابقه اعلام شد که نفرات برتر شامل هادی ارباب  از آران و بیدگل، محمد مهدی جهانی تبار از کاشان و متین مؤمنی فر از مشهد هستند.

همچنین این مؤسسه مهد قرآن به مناسبت ایام اربعین حسینی نیز  اقدام به برگزاری مسابقه پیامکی از کتاب تازه به انتشار رسیده «پیاده آمدم» کرد که این اثر ‍تألیف حجج اسلام حجت اله جلالی و سید سعید موسوی  است.

برندگان این دوره از مسابقه نیز شامل هادی نعلبندی از یزد، یلدا گل صنملو از ارومیه و رضا اکبری از مشهد  انتخاب شدند.

captcha