مقاومت؛ مهم‌ترین راه مبارزه با استکبار
کد خبر: 3672533
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱
بازگیر مطرح کرد:

مقاومت؛ مهم‌ترین راه مبارزه با استکبار

گروه سیاسی: فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد مقاومت را مهم‌ترین راهکار پیروزی بر استکبار جهانی و دشمنان دانست و با اشاره به شکست داعش، افزود: امروز نیروهای جبهه مقاومت و گردان‌های بیت‌المقدس و فاطمی برای شکست اسرائیل آماده هستند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، ماشاالله بازگیر، فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد در جشن پیروزی مقاومت که امروز چهارشنبه، ۲۲ آذرماه در منزل شهیدزنده لرستانی سیدنورخداموسوی برگزار شد، گفت: همان‌طور که سردار قاسم سلیمانی اعلام کردند، جبهه مقاومت، گردان‌های فاطمی و بیت‌المقدس برای آزادسازی قدس و شکست اسرائیل آماده هستند.
وی افزود: بشارت قرآن این است که پیروزی نهایی به جبهه حق تعلق دارد و امروز شاهد هستیم شجره خبیثه داعش که ساخته استکبار بود، نابود شد.
بازگیر مقاومت و ایستادگی را تنها راه مقابله در برابر استکبار دانست و با اشاره به ضرورت الگوگیری جوانان و نوجوانان از تفکر بسیجی و مدافعان حرم، اظهارکرد: شهید زنده لرستانی، سید نورخدا موسوی در نبرد با نیروهای جندالشیطان عبدالمالک ریگی به درجه جانبازی نائل آمد این در حالی‌است که برگزاری جشن پیروزی مقاومت در منزل شهیدزنده لرستان، تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب، شهدا و جانبازان است.
کبری حافظی، همسر شهید زنده لرستانی نیز در این مراسم ضمن تبریک پیروزی محور مقاومت در مقابل شجره خبیثه ملعونه داعش، گفت: میزبانی از مدافعان حرم و کسانی‌‌که قدومشان به حرم حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س) منور شده است، افتخار است.
وی با اشاره به این‌که پیروزی جبهه مقاومت باعث ایجاد شادی و نشاط در جامعه شده است،تصریح کرد: جشن اصلی و نهایی ما پیروزی بر اسرائیل و آزادسازی قدس است.

captcha