همایش مدیران و معاونان تهذیب مدارس علمیه لرستان برگزار می‎‏شود
کد خبر: 3672540
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۱
26 آذر؛

همایش مدیران و معاونان تهذیب مدارس علمیه لرستان برگزار می‎‏شود

گروه فرهنگی: مدیر حوزه علمیه لرستان از برگزاری همایش مدیران و معاونان تهذیب مدارس علمیه لرستان در 26 آذرماه جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، حجت‌الاسلام علی میناپور، مدیر حوزه علمیه استان لرستان چهارشنبه، 22 آذر از برگزاری همایش مدیران و معاونان تهذیب مدارس علمیه استان لرستان در 26 آذرماه جاری خبر داد و گفت: این همایش، زیر نظر اساتید مجرب اخلاق از قم با هدف ارتقاء برنامه‌های جامع تهذیبی برای مدیران و معاونان تهذیب برگزار خواهد شد.
وی به برگزاری همایش مدیران مدارس علمیه لرستان به میزبانی مدرسه علمیه امام رضا(ع) طی هفته جاری اشاره کرد و افزود: همایش فصلی مدیران مدارس علمیه به‌صورت فصلی با هدف ارتقاء کمی و کیفی اخلاق، آموزش، پژوهش و ... برای پیشبرد برنامه‌های مدارس علمیه استان برگزار می‌شود، که این همایش این‌بار به میزبانی شهرستان پلدختر برگزار شد.
میناپور ادامه داد: در این همایش که سه‌شنبه، 21 آذرماه با حضور امام جمعه پلدختر، مسئولان تبلیغات اسلامی پلدختر برگزار شد، مدیران 13 مدرسه علمیه استان لرستان حضور داشتند.
میناپور تبیین نظام جامعه تربیتی تهذیبی در مدارس را از اهداف مهم همایش فصلی مدیران مدارس علمیه استان برشمرد و اظهار کرد: در این همایش مدیران و معاونان تهذیب و آموزش وظایف و رسالت‌های خود را به‌صورت منسجم و هدفمند پیگیری می‌کنند تا زمینه پیشبرد برنامه‌ها و اهداف تربیتی و آموزشی فراهم شود.
وی در ادامه به شکل‌گیری شورای آموزش در استان‌ها اشاره کرد و گفت: این شورا با هدف پیگیری امورات حوزه‌ها ایجاد شده است که با تشکیل این شورا درس خارج به‌صورت رسمی، برگزاری امتحانات شفاهی و حکم تدریس اساتید در استان‌ها به‌صورت مستقیم پیگیری خواهد شد و این برنامه‌ها در خود استان‌ها صورت می‌گیرد.

مدیر حوزه علمیه لرستان گفت: در این همایش فصلی، مدیران 13 مدرسه علمیه استان لرستان پیشنهادات و نظرات خود را برای ارتقاء کمی و کیفی برنامه‌های حوزه و مدارس ارائه دادند.

منبع: روابط عمومی حوزه علمیه لرستان

 

 

captcha