هدایت سیاسی دانش‌آموزان مدنظر باشد/لزوم آموزش آینده‌نگری به دانش‌آموزان
کد خبر: 3672555
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹
آیت‌الله میرعمادی:

هدایت سیاسی دانش‌آموزان مدنظر باشد/لزوم آموزش آینده‌نگری به دانش‌آموزان

گروه اجتماعی: نماینده ولی‎فقیه در لرستان وظیفه معلمان را هدایت جامعه به سوی کمال عنوان کرد و افزود: معلمان باید دانش‌آموزان را در مسیر طریق هدایت قرار دهند کمااینکه معلمان رسالت هدایت سیاسی دانش‌آموزان را برعهده دارند و باید آینده‌نگری را به آنها آموزش دهند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‎فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد امروز چهارشنبه، 22 آذرماه در مراسم تجلیل از مدافعان حرم فرهنگی آموزش و پرورش لرستان، گفت: مدافعان حرم در حقیقت مدافع ارزش‌های اسلامی و انقلابی هستند.
وی با بیان این‌که مدافعان حرم از اسلامیت و انسانیت دفاع کرده‌اند و دفاع آنها تنها دفاع از حرم یا مرزهای جغرافیایی نیست، به ترفندهای دشمنان اسلام علیه مسلمانان اشاره کرد و ادامه داد: رئیس جمهور آمریکا در اقدامی سخیف و نابخردانه بیت‌المقدس را که نماد اسلام و مسلمانان جهان، نخستین قبله‌گاه اسلامی و زادگاه پیامبران بزرگ الهی است، را به‌عنوان پایتخت رژیم جعلی اسرائیل اعلام می‌کند و به ارزش‌ها و اعتقادات مسلمانان پشت می‌کند.
آیت‌الله میرعمادی با اعلام انزجار از این توطئه ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران به مرحله کمال رسیده است و اقدامات دشمنان که زنجیره‌ای از توطئه‌ها علیه ایران است مسئولیت و رسالت ما را بسیار سنگین می‌کند.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان اظهارکرد: مردم ما امروز به اندازه‌ای قدرت و اقتدار دارند که این توطئه‌ها خود به خود خنثی می‌شود.
وی به اقدامات تجزیه‌طلبانه در اقلیم کردستان عراق اشاره کرد و افزود: اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران توانست تا این توطئه‌ها را در نطفه خنثی کند.
وی بخشی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مدیون مدافعان حرم عنوان و اضافه کرد: به‌عنوان یک ایرانی مسلمان باید قدردان این اقتدار و تلاش رزمندگان اسلام باشیم.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان هدایت تکوینی را متعلق به همه انسان‌ها برشمرد و اظهارکرد: همه انسان‌ها فارغ از دیدگاه، اندیشه و اعتقادی که دارند در مسیر هدایت الهی قرار می‌گیرند و علاوه‌بر آن، همه موجودات هم از هدایت تکوینی برخوردار می‌شوند.
آیت‌الله میرعمادی در بخش دیگری از سخنان خود وظیفه معلم را هدایت جامعه به سوی کمال عنوان کرد و افزود: معلم باید دانش‌آموز را در مسیر طریق هدایت قرار دهد.
وی بصیرت‌بخشی و هدایت سیاسی را وظیفه معلمان انقلابی برشمرد و گفت: معلم رسالت هدایت سیاسی دانش‌آموزان را برعهده دارد و باید آینده‌نگری را به آنها آموزش دهد.
امام جمعه شهرستان خرم‌آباد بصیرت‌بخشی و بصیرت‌شناسی را ازجمله تأکیدات مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود: باید دشمن را به نسل جوان معرفی کرد و آنها را در برابر ترفندها و توطئه‌های دشمنان آگاه کرد.

captcha