عزت و صلابت ایران اسلامی به برکت خون شهدا است
کد خبر: 3672578
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵
استاندار آذربایجان غربی:

عزت و صلابت ایران اسلامی به برکت خون شهدا است

گروه اجتماعی: استاندار آذربایجان غربی گفت: به برکت خون شهدا، امروز در همه مجامع از جمهوری اسلامی ایران بعنوان کشوری با عظمت و با صلابت یاد می شود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی امروز 22 آذر محمد مهدی شهریاری در آیین تجلیل از دست اندرکاران برگزاری کنگره ملی 12 هزار شهید استان آذربایجان غربی، ابهت و عظمت امروز جمهوری اسلامی ایران را مرهون خون پاک شهدا دانست و افزود: به برکت خون شهدا و جانفشانی های ایثارگران عزیزمان، امروز در همه کشورها و در همه مجامع از جمهوری اسلامی ایران بعنوان کشوری باشکوه، با عظمت و با صلابت یاد می شود و به فضل الهی بر این اقتدار و عزت روز به روز افزوده می شود.

وی ادامه داد: این فرصت تاریخی است که با الطاف الهی و رهبری حضرت امام (ره) نظامی با عنوان نظام جمهوری اسلامی ایران تاسیس شد لذا باید برای معرفی این نظام بعنوان یک الگو و اسوه در دنیا تلاش کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر ضرورت خدمت رسانی و رفع مسائل و مشکلات خانواده های معظم شهدا و ایثارگران گفت: باید به بهترین نحو وظایفمان را در قبال خون شهدا انجام دهیم تا مدیون و شرمنده آنان نباشیم؛ اگر بتوانیم وظایفمان را به خوبی انجام دهیم و رضایت مردم را بدست آوریم قطعا شهدا نیز از ما راضی خواهند بود.

استاندار آذربایجان غربی همچنین از دست اندرکاران برگزاری کنگره 12 هزار شهید استان قدردانی کرد و گفت: افتخار می کنم که شروع فعالیت بنده بعنوان استاندار در آذربایجان غربی با برگزاری این کنگره عظیم و معنوی مقارن شد و در همین راستا نیز توفیق دیدار با مقام معظم رهبری را پیدا کردیم و از رهنمودهای ارزنده ایشان در برگزاری کنگره بهره بردیم.

شهریاری اضافه کرد: کنگره ملی 12 هزار شهید استان آذربایجان غربی بازتاب بسیار خوبی در کشور داشته و سایر استان ها نیز برای برگزاری چنین مراسم هایی انگیزه و رغبت پیدا کرده اند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا)؛ در پایان این مراسم با اهدای هدایا و الواح تقدیری که به امضای حجت الاسلام و المسلمین قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه، محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی و سردار خرم فرمانده سپاه شهدای استان رسیده بودند از دست اندرکاران و روسای کمیته های 21 گانه کنگره ملی 12 هزار شهید استان تجلیل بعمل آمد.

captcha