یادواره «لاله‌های آسمانی» در دانشکده علوم قرآنی میبد برگزار شد
کد خبر: 3672632
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰

یادواره «لاله‌های آسمانی» در دانشکده علوم قرآنی میبد برگزار شد

گروه فرهنگی: یادواره‌ «شهدای لاله‌های آسمانی» و شهیدان مدافع حرم شب گذشته در دانشکده علوم قرآنی میبد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، یادواره شهدای لاله های آسمانی به مناسبت بزرگداشت شهیدان مدافع حرم، مجتبی و مصطفی بختی و مسن ترین شهید دفاع مقدش غلامحسین مقننی شب گذشته درسالن آمفی تئاتر دانشکده علوم قرآنی میبد برگزار شد.
مادر شهیدان بختی در این مراسم از افتخارات دو فرزند خود مجتبی و مصطفی سخن به میان آورد و از کسب امتیازات عالی درمدارس و دانشگاه تا کسب درجه رفیع شهادت درزمان جوانی در جوار حضرت زینب (س) سخن گفت.
وی با اشاره به فضیلت های اخلاقی این دو شهید گفت: مجتبی و مصطفی احترام زیادی برای من و پدرشان قائل بودند و عامل اصلی کسب جواز این شهادت از طرف خداوند بود.
این مادر شهید با اشاره به اینکه از الطاف الهی است که مادر دو شهید هستم، خواستار حمایت از ولایت فقیه و فراموش نشدن راه شهدا شد.
در بخش دیگر این مراسم از مسن ترین شهید دفاع مقدس غلامحسین مقننی صحبت به میان آمد، این شهید بزرگوار در سن 95سالگی به درجه رفیع شهادت نایل شد، در این سن نماز شب های باشکوهی میخواندند که اطرافیان از شدت گریه ایشان، از خواب بیدارمیشدند.
اجرای گروه نمایشی دانشکده علوم قرآنی، سخنرانی حجت االسلام حسین موسوی و برپایی نمایشگاه محصولات فرهنگی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

captcha