مشارکت جامعةالقرآن تهران در طرح «مادران آسمانی»
کد خبر: 3672646
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲

مشارکت جامعةالقرآن تهران در طرح «مادران آسمانی»

گروه مؤسسات قرآنی مردم نهاد: طرح «مادران اسمانی» با موضوع دیدار با مادران شهدا با مشارکت جامعةالقرآن الکریم استان تهران و به همت مسجد الاقصی رسالت انجام می‌شود.

منیر روحی، مسئول شعبه رسالت بانوان بزرگسال جامعة‌القرآن الکریم واهل‌البیت(ع) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: طرح «مادران آسمانی» با موضوع دیدار با مادران شهدای تمامی مناطق شهر تهران به همت مسجد الاقصی و با همکاری جامعةالقرآن الکریم و اهل‌البیت(ع) و به ویژه شعبه رسالت بانوان بزرگسال این مؤسسه انجام می‌شود.
وی با تأکید بر اینکه بخش اعظم این طرح به صورت مردمی است، ادامه داد: طی این طرح در نظر گرفته شد در روز میلاد حضرت زهرا(س) و به نیابت از فرزندان شهید این خانواده‌ها به دیدار 50 هزار مادر شهید رفته وهدایایی در تجلیل از مقام مادر تقدیم شود.
روحی اظهار کرد: این طرح چندسالیست که همزمان با سالروز میلاد دخت گرامی نبی مکرم اسلام(ص) با هدف تجدید میثاق با شهدا و ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت انجام می‌شود که طی آن درکنار عموم مردم علاقه مند حفاظ و قراء و مربیان این مؤسسه به صورت گروه‌هایی مجزا به دیدار با تعدادی از این خانواده‌ها طی یک روز یا فرایند چند روزه خواهند رفت.
یادآور می‌‌شود، جامعةالقرآن الکریم و اهل‌البیت(ع) شعبه رسالت بانوان بزرگسال در بزرگراه رسالت شرقی، نبش اتوبان باقری، روبه‌روی راهنمایی و رانندگی منطقه ۵ واقع شده است.

captcha