خانه محله در مهر شهر بیرجند ایجاد می‌شود
کد خبر: 3672659
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴
شهردار بیرجند:

خانه محله در مهر شهر بیرجند ایجاد می‌شود

گروه اجتماعی: شهردار بیرجند با بیان اینکه تقویمی از برنامه‌های خود را ارائه خواهیم داد، گفت: به زودی خانه محله در مهرشهر بیرجند ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از خراسان جنوبی، محمد علی جاوید امروز 23 آذر جاری در جلسه شورای فرهنگ عمومی  خراسان جنوبی، اظهارکرد: با توجه به سابقه عملی فرهنگی مردم بیرجند واستان خراسان جنوبی مسئولیت‌های ما در این امر خطیر سنگین‌تر است.

وی با بیان اینکه جای افتخار است که برای مردم این استان و بیرجند کاری در خور شان مردم انجام شود، افزود: یکی از اولویت‌های مهم شهرداری انجام امورات فرهنگی است.

شهردار بیرجند گفت: سازمان رفاهی تفریحی با عنوان سازمان فرهنگی، امرو اجتماعی وورزشی تغییر نام یافته است که در این راستا برنامه‌هایی در حال انجام است.

جاوید با بیان اینکه یکی از برنامه‌های شهرداری بیرجند ایجاد خانه محله است، افزود: به زودی خانه محله در مهر شهر بیرجند ایجاد می‌شود تا امورات فرهنگی اجتماعی مردم را بررسی کنیم.

خلیل خلیلی رئیس دانشگاه بیرجند نیز اظهارکرد: معضلات فرهنگی همواره یکی از دغدغه‌های همه مسئولان در جامعه است.

خلیلی افزود: دانشجویان دانش بیرجند همواره پایش سلامت می‌شوند و دربرنامه‌ریزی‌های فرهنگی برای جوانان باید از مدارس آغاز کرد تا قبل از ورود به دانشگاه برنامه‌های فرهنگی دنبال شود.

captcha