اختتامیه جشنواره قرآنی مدهامتان در مشهد برگزار می‌شود
کد خبر: 3672667
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲
با معرفی نفرات برتر؛

اختتامیه جشنواره قرآنی مدهامتان در مشهد برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان، با معرفی نفرات برتر در مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، اختتامیه ‌‌دوازدهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان، پنجشنبه ۲۳ آذرماه ساعت ۱۸:۳۰ در مجتمع آفتاب ولایت با معرفی نفرات برگزیده رشته‌های مختلف برگزار می‌شود.
در این مراسم حجت‌الاسلام حبیب‌رضا ارزانی، مشاور وزیر و دبیرستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور، علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی و سیدسعید سرابی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی به ایراد سخنرانی می‌پردازند.
براساس این گزارش، افتتاحیه مرحله کشوری جشنواره قرآنی مدهامتان، که دو روز پیش در بنیاد پژوهش‌های آستان قدس رضوی برگزار شده بود، عصر امروز پنج شنبه 23 آذرماه، پس از رقابت ٥٩ نفر از بانوان و ٢٠٥ نفر از آقایان، با قضاوت اساتید بین‌المللی به کار خود پایان می‌دهد.
گفتنی است، 270 متسابق آقا و بانوی نوجوان و جوان در رشته‌های قرائت ترتیل و تحقیق، حفظ ۲۰ جزء و کل قرآن کریم، مفاهیم قرآن، نهج البلاغه و اذکار نماز در جوار حرم رضوی و در قالب دوازدهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان با یکدیگر به رقابت پرداختند.
یادآور می‌شود، این جشنواره قرآنی که فعالیت ویژه‌ای در حوزه فعالیت‌های قرآنی کانون‌های مساجد است، در راستای برنامه‌های پایتخت فرهنگی جهان اسلام در مشهد مقدس برگزار شده است.

captcha