تاثیر شورای مجازی وسیع تر از فضای حقیقی بر احاد جامعه است
کد خبر: 3672681
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی تاکید کرد:

تاثیر شورای مجازی وسیع تر از فضای حقیقی بر احاد جامعه است

گروه فرهنگی : مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی گفت: رسالت و تاثیر شورای مجازی در جامعه خیلی سنگین بوده و بحث فضای مجازی خیلی گسترده از دنیای حقیقی در جامعه بوده است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی، امروز 23 آذر رسول اکبری مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در اجلاس استانی نماز با محوریت نماز و فضای مجازی اظهار کرد: بحث فضای مجازی خیلی گسترده تر از فضای حقیقی بوده و اگر مراقبت نشود محل لغزش گاه افراد جامعه می شود.

وی افزود: فضای مجازی اثرات، منافع و مضراتی بی شماری در جامعه داشته اگر مدیریت نشود بار زیان آن به مراتب بیشتر خواهد شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی بیان کرد: باید از فضای مجازی در راستای تبیین و گسترش مفاهیم دینی در جامعه استفاده کنیم.

وی اهداف دشمن را در خصوص انحراف کردن جامعه از طریق فضای مجازی تاکید کرد: دشمنان به دنبال عوض کردن باورهای دینی جامعه بخصوص جوانان از طریق پخش برنامه های ضد اسلام از فضای مجازی بوده است.

مهندس اکبری ادامه داد: به عقیده کارشناسان فضای مجازی خطرناک تر از فضای حقیقی بوده و امروزه دغدغه خانواده ها استفاده جوانان از این فضا و اثرات آن بوده است.

وی با بیان اینکه زندگی علمی امروزه بدو ن رایانه امکان پذیر نبوده تصریح کرد: وابستگی نوجوانان و جوانان به فضای مجازی و دوری از فضای حقیقی مسله بسیار دشواری را برای جامعه ایجاد کرده که باید به لزوم استفاده درست از آن فضا دقت بیشتری انجام بگیرد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی عنوان کرد: وظیفه دستگاه های فرهنگی بوده که با ورود به حوزه فضای مجازی و آموزش های صحیح به مردم جامعه، استفاده درست از فضای مجازی را به نحو احسن به نمایش بگذارند.

 

captcha