9 دی؛ روز ایستادگی پای ارزش‌ها/برگزاری مراسمات انقلابی، نشانه تقوای دل است
کد خبر: 3672704
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴
آیت‌الله میرعمادی مطرح کرد:

9 دی؛ روز ایستادگی پای ارزش‌ها/برگزاری مراسمات انقلابی، نشانه تقوای دل است

گروه اجتماعی: نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تاکید بر این‌که برگزاری مراسمات انقلابی نشانه تقوای دل است، اظهارکرد: بزرگداشت و تکریم مناسبت‌های انقلابی و ایام‌الله اسلامی به ما کمک می‌کند که همواره در درون ما یاد خداوند وجود داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد، در نشست هم‌اندیشی معاونان شورای تبلیغات اسلامی حضور آیت‌‌الله جنتی به‌عنوان یکی‌از چهره‌های ولایت‌مدار و انقلابی را باعث حرکت این شورا در مسیر انقلاب دانست و گفت: فعالیت شورای تبلیغات اسلامی از بعد پیروزی انقلاب تاکنون در راستای تبلیغ دین و ارج نهادن به ارزش‌های انقلاب، ارزشمند و قابل تقدیر است‌‌.
وی برپایی مراسمات انقلابی را نشانه تقوای دل برشمرد و عنوان کرد: زنده نگه داشتن ایام‌الله انقلاب اسلامی ازجمله حماسه ۹دی و یوم‌الله پیروزی انقلاب اسلامی ایران به ما کمک می‌کند تا یاد خداوند همواره در درون ما وجود داشته باشد و اهداف اصلی انقلاب را فراموش نکنیم.
آیت‌الله میرعمادی بر ترویج فرهنگ و روحیه انقلابی تاکید و با اشاره به ضرورت تبیین نقش‌آفرینی، و جایگاه انقلاب در دنیا، ادامه داد: حماسه ۹دی ‌متعلق به هیچ جناح خاصی نیست و به مردم متعلق است و روزی است که مردم با ایستادگی پای ارزش‌های اسلامی، فتنه استکبار و دشمنان را از بین بردند.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان این‌که نقش‌آفرینی جوانان نسل چهارم در صحنه‌های انقلاب نشانه رویش انقلابی است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی یک نظام مردمی است و امروز به کمال رسیده و پربار و پرثمر شده است و روزبه‌روز بر قدرت و ارزش آن افزوده می‌شود.
امام‌ جمعه خرم‌آباد با اشاره به این‌که ایران اسلامی امروز به‌عنوان الگوی اسلام ناب و محور مقاومت اسلامی برای دنیا است به پرچم‌داری اسلام ناب توسط ایران اشاره و افزود: زمانی عربستان به عنوان پرچمدار اسلام ناب معین شده بود اما امروز هیچ کس امروزه عربستان را به این عنوان نمی‌شناسد، کمااینکه امروز آمریکا از ما می‌ترسد، زیرا امروز بسیاری از کشورهای منطقه با ما هستند.

captcha