بیسوادی؛ یک آفت اجتماعی/ ضرورت شتاب‌بخشی به طرح نهضت سوادآموزی
کد خبر: 3672747
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴
دالوند مطرح کرد:

بیسوادی؛ یک آفت اجتماعی/ ضرورت شتاب‌بخشی به طرح نهضت سوادآموزی

گروه اجتماعی: معاون سوادآموزی آموزش و پرورش لرستان با تاکید بر ضرورت شتاب بخشیدن به طرح نهضت سوادآموزی، افزود: باید با استفاده از تمام ظرفیت‌ها تلاش شود تا افراد محروم از نعمت سواد برخوردار شوند.

به گزارش خبرگزاری بین‌‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، هاشم دالوند، معاون سوادآموزی آموزش و پرورش لرستان پنج‌‍شنبه، در جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی شهرستان نورآباد از تحت پوشش قرار گرفتن یک هزارو 729نفر از افراد محروم از نعمت سواد در شهر نورآباد خبر داد و گفت: از این افراد 912 نفر در دوره سوادآموزی، 717 نفر در دوره انتقال و 100نفر هم در دوره تحکیم تحت پوشش برنامه‌های سوادآموزی قرار گرفته اند
وی با اشاره به اهمیت سوادآموزی افزود: مسأله سواد در بین اقشار جامعه از اهمیت بسیاری برخوردار است و باید در طرح شتاب‌بخشی به سوادآموزی بیش‌از گذشته تلاش شود.
دالوند تصریح کرد: ب‌سوادی یک آفت اجتماعی است و همه باید بسته به شرایط خود از سواد نسبی برخوردار شوند کمااینکه ترغیب و بازگرداندن افراد بازمانده از تحصیل به امر سوادآموزی مهم‌ترین اقدام برای ریشه‌کن کردن بی‌سوادی در جامعه است.
معاون سوادآموزی آموزش و پرورش لرستان با بیان این‌که شناسایی بیسوادان اساسی‌ترین مشکل در ریشه‌کنی بیسوادی است، اظهارکرد: باید با استفاده از تمام ظرفیت ها تلاش شود تا افراد محروم از نعمت سواد برخوردار شوند.

captcha