ضبط تلاوت حفاظ از سوی شبکه قرآن آغاز می‌شود
کد خبر: 3672776
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲
مدیر شبکه قرآن:

ضبط تلاوت حفاظ از سوی شبکه قرآن آغاز می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر شبکه قرآن و معارف سیما با اشاره به اینکه در آینده‌ای نزدیک برای ضبط تلاوت از حفاظ قرآن کریم دعوت به عمل خواهیم آورد، گفت: به جهت حمایت رسانه‌ای از قرآنیان در شبکه قرآن و معارف سیما و رادیو قرآن بخش‌های مختلفی را به پخش تلاوت قاریان اختصاص خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، محمدحسین محمدزاده، مدیر شبکه قرآن و معارف سیما در مراسم اختتامیه دوازدهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان که شب گذشته، 23 آذرماه در سالن همایش‌های مجتمع آفتاب ولایت مشهد برگزار شد، عنوان کرد: شبکه قرآن و معارف سیما وظیفه خود می‌داند که در زمینه‌های تبلیغی قرآن فعالیت کند.
وی با بیان اینکه شبکه قرآن و معارف سیما در عرصه‌های حفظ و پاسداشت میراث گرانقدر تلاوت در حوزه تفسیر علوم و مفاهیم قرآنی برنامه‌های گوناگونی دارد و بخشی از این برنامه‌ها در دست اقدام است، تشریح کرد: برای جذابیت هرچه بیشتر مفاهیم قرآنی باید تمام سعی و تلاش خود را به کار گیریم.
محمدزاده در رابطه با فهم زبان قرآن نیز گفت: از آن جهت که این امر مورد توجه مقام معظم رهبری است در همین راستا با همکاری شبکه سه سیما و بسیاری از نهادهای ادارای که دارای امکانات هستند، آزمون طرح فهم زبان قرآن را برگزار خواهیم کرد.
مدیر شبکه قرآن و معارف سیما در پایان با اشاره به اینکه در آینده‌ای نزدیک برای ضبط تلاوت از حفاظ قرآن کریم دعوت به عمل خواهیم آورد، ابراز کرد: به جهت حمایت رسانه‌ای از قرآنیان در شبکه قرآن و معارف سیما و رادیو قرآن بخش‌های مختلفی را به پخش تلاوت قاریان اختصاص خواهیم داد.

captcha