دانشجویان هم به جمع معترضان هتك حرمت‌ها در نمایشگاه گردشگری پارس پیوستند
کد خبر: 3672840
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰

دانشجویان هم به جمع معترضان هتك حرمت‌ها در نمایشگاه گردشگری پارس پیوستند

گروه اجتماعی: دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های پیام‌نور، آزاد اسلامی و غیرانتفاعی شیراز نیز به بروز ناهنجار‌ی‌ها و هتك حرمت سومین حرم اهل بیت(ع) در نهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس اعتراض كردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، در پی بروز ناهنجاری‌ها و رقص‌های مختلط و هتك حرمت سومین حرم اهل بیت(ع)، بسیج دانشجویی دانشگاه‌های پیام‌نور، آزاد اسلامی و غیرانتفاعی شیراز نیز طی بیانیه‌ای این اقدام را محكوم كرده و خواستار برخورد قاطع قوه قضائیه به دور از ملاحظه شدند.
در این بیانیه آمده است:
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
«وَإِذَا أُلْقُوا مِنْهَا مَكَانًا ضَیقًا مُقَرَّنِینَ دَعَوْا هُنَالِكَ ثُبُورًا؛ و چون آنان را در تنگنایى از آن به زنجیر كشیده بیندازند آنجاست كه مرگ [خود] را مى‏ خواهند» (آیه 13 سوره فرقان)
شهر شیراز از دیرباز به دلیل میزبانی از امامزادگان واجب التعظیمی همچون حضرت احمدبن موسی(ع) و دارا بودن مردمانی مومن و با شرافت به عنوان یکی از کلان شهرهای مذهبی ایران اسلامی شناخته شده است، به طوری مقام معظم رهبری، شیراز را سومین حرم اهل بیت(ع) نام‌گذاری نموده‌اند. مسئله‌ای که چند سالی است، احساسات مردم شریف شیراز را مکدر نموده، واگذاری مسئولیت‌های حساس و کلیدی شهر و استان به افراد بی کفایت است. مسئولینی که بعضاً تمام تلاششان سعی در گسترش تفکرات خطرناک ضد دینی و غرب زده خود در جامعه می‌باشد.
بی شک یکی از حساس‌ترین عرصه‌های فعالیت کشور، دستگاه‌های فرهنگی است. دستگاه فرهنگی، جایی است که می‌بایست نخبگان متعهد و متخصص با دشمن‌شناسی دقیق، تمام تلاش خود را در راستای اعتلای فرهنگی ایرانی- اسلامی به کار بندند. متأسفانه دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی با نفوذ جریانی در دستگاه‌‌های فرهنگی کشور، توسط مسئولین دلباخته فرهنگ غربی سعی در منحرف نمودن جوانان این مرز و بوم را دارند.
سه‌شنبه گذشته در محل نمایشگاه بین‌المللی شیراز، در خلال نمایشگاه گردشگری پارس که متولی آن سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری بود، در کمال تأسف، تعدادی زن و مرد معلوم‌الحال ضمن توهین به فرهنگ اصیل عشایر استان فارس که همیشه نماد غیرت و ایمان می‌باشند، اقدام به برپایی رقص و پایکوبی مختلط نموده‌اند، البته اینگونه مراسمات بی‌شک تبلور تفکرات عده‌ای مسئول روشنفکر نمای خائن به انقلاب و اسلام است که خود را در پس مسئولیت‌های فرهنگی این شهر پنهان کرده و با توهین به مقدسات این مردم، دل امام زمان(عج) را به درد می‌آورند.
بسیج دانشجویی دانشگاه‌های پیام‌نور، آزاد اسلامی و غیرانتفاعی شیراز ضمن محکوم نمودن این‌گونه اقدامات هنجارشکنانه، مسئولین فرهنگی غرب‌زده را پیش از برخورد مردم انقلابی شیراز با آن‌ها بابت ترویج فرهنگ پست غربی در شیراز، نصیحت به استعفاء از مسئولیت و استغفار از درگاه الهی می‌نماید و همچنین از قوه قضاییه خواستار برخورد قاطع و به دور از ملاحظه با خاطیان این موضوع و موارد مشابه می‌باشد.
والسلام علیکم و رحمةالله و برکاته

captcha