حماقت‌های ترامپ به سود کشورهای اسلامی تمام می‌شود
کد خبر: 3672878
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۵

حماقت‌های ترامپ به سود کشورهای اسلامی تمام می‌شود

گروه اجتماعی: امام جمعه شهرستان زاهدان گفت: حماقت‌ها و اقدامات نابخردانه ترامپ به سود کشورهای اسلامی تمام خواهد شد، چراکه از یک سو رژیم صهیونیستی را به سقوط نزدیک‌تر می‌کند و از سوی دیگر، یاوه‌گویی‌هایش موجب شده تا وحدت میان امت اسلامی تقویت شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان و بلوچستان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، امام جمعه شهرستان زاهدان در خطبه‌های نماز جمعه، 24 آذرماه، گفت: اقدامات و اظهارات رئیس جمهوری امریکا ناشی از آشفتگی و سراسیمگی جبهه استکبار است، زیرا می‌بینند که نقشه‌های آنان در خاورمیانه نقش بر آب شده است.
وی ادامه داد: حماقت‌ها و اقدامات نابخردانه ترامپ به سود کشورهای اسلامی تمام خواهد شد، چراکه از یک سو رژیم صهیونیستی را به سقوط نزدیک‌تر می‌کند و از سوی دیگر، یاوه‌گویی‌هایش موجب شده تا وحدت میان امت اسلامی تقویت شود.
امام جمعه زاهدان بیان کرد: موضوع انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی از تل‌آویو به بیت‌المقدس، مسأله‌ای نیست که امت اسلامی از کنار آن عبور کند، چرا که قدس قبله اول مسلمین بوده و آزادی فلسطین از چنگال اسراییلی‌ها اولویت جهان اسلام است.
وی افزود: امروز آرمان آزادی فلسطین و قدس شریف، محور اتحاد امت اسلامی قرار گرفته و کشورهای مسلمان برای آزادی قدس از چنگال اشغالگران یک‌صدا شده‌اند.
آیت‌الله سلیمانی اظهار کرد: کشورهای غربی حرکتی را در پیش گرفتند تا ببینند پیام جهان اسلام چیست و جواب خود را هم گرفتند، چرا که تمام جهان اسلام و انسان‌های آزاده سرتاسر دنیا این اقدام را محکوم کردند.
وی ادامه داد: مبارزه با دنیای استکبار، نیاز به عزم جدی و اتحاد کشورهای اسلامی دارد، بنابراین نباید به صهیونیست‌ها اجازه داد تا احساس امنیت کرده و هر اقدام و جنایتی که می‌خواهند، مرتکب شوند.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در ادامه ضمن تسلیت شهادت شهید مفتح، بیان کرد: این عالم اسلامی تلاش بسیاری برای برقراری وحدت میان حوزه و دانشگاه کرد؛ ما امروز نیز شدیدا به چنین وحدتی نیاز داریم.

captcha