تلاش کنیم حیات جاودانه و حضور مستمر شهیدان در عرصه زندگی‌مان جاری باشد
کد خبر: 3672885
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶

تلاش کنیم حیات جاودانه و حضور مستمر شهیدان در عرصه زندگی‌مان جاری باشد

کانون خبرنگاران نبأ: فرمانده یگان ویژه استان چهارمحال و بختیاری گفت: بر تمام وارثان خون شهدا واجب است، فرهنگ غنی شهادت و ایثار را در جامعه اسلامی نهادینه کنند و تلاش کنیم حیات جاودانه و حضور مستمر شهیدان در عرصه زندگیمان جاری باشد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا،نبأ؛ سرهنگ رضا نصیری در دیدار با خانواده شهید فرهاد منصوری، انقلاب شکوهمند اسلامی را حاصل جانفشانی این یاران و لبیک گویان به فرمان امام خمینی (ره) دانست و اظهار داشت: شهدای انقلاب، پایه گذاران فرهنگ ایثار و شهادت در ایران اسلامی هستند.
وی با قدردانی از خانواده‌های شهدا که با صبر و استقامت خود سبب زنده ماندن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستند، گفت: گوهری که این خانواده ها تقدیم انقلاب شکوهمند اسلامی کرده اند، ارزشی مافوق تصور دارد و با مسائل دنیوی قابل سنجش نیست.
این مقام انتظامی با اشاره به این موضوع که گرامی داشت شهدا و زنده نگه داشتن یاد و نام آنان، مربوط به موقعیت و فصل خاصی نیست، ابراز امیدواری کرد: با تلاش و اقدامات مسئولان و دست اندرکاران، نام و خاطره شهدا همواره در سطح جامعه، جاری و ساری باشد.
نصیری خاطر نشان کرد: باید همواره در خاطر داشته باشیم که امنیت و آرامش کنونی جامعه مرهون خون شهداست و ملت ایران با حضور پرشور خود در عرصه های مختلف نشان دادند که راه شهدا را ادامه خواهند داد و در این مسیر از هیچ ابر قدرتی هراس نخواهند داشت.
فرمانده یگان ویژه استان چهارمحال و بختیاری مهمترین پیام شهدا را حمایت از ولایت فقیه دانست و بیان کرد: بر تمام وارثان خون شهدا واجب است، فرهنگ غنی شهادت و ایثار را در جامعه اسلامی نهادینه کنند و تلاش کنیم حیات جاودانه و حضور مستمر شهیدان در عرصه زندگیمان جاری باشد.
گفتنی است، شهید فرهاد منصوری درسال ۱۳۷۷ در حمله گروهک های تروریستی در منطقه سرباز به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

captcha