پیشرفت کشور در گرو وحدت حوزه و دانشگاه است
کد خبر: 3672889
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۶
علیدادی:

پیشرفت کشور در گرو وحدت حوزه و دانشگاه است

پیشرفت کشور در گرو وحدت حوزه و دانشگاه است گروه سیاست و اقتصاد: امام جمعه کرمان پیشرفت کشور را در گرو وحدت حوزه و دانشگاه عنوان و بیان کرد: تلاش دشمنان همیشه بر این بوده است که حوزه و دانشگاه در مقابل یکدیگر قرار گیرند اما باید این مهم مورد توجه جدی روحانیت و دانشگاهیان در جامعه قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی، امام جمعه کرمان در خطبه‌های نماز جمعه کرمان پیام مقام معظم رهبری به‌مناسبت انتصاب نماینده جدید ولی فقیه در استان کرمان را یادآور شد و گفت: در نگاه مقام معظم رهبری مردم کرمان با سه ویژگی معرفی شدند و ایشان در این پیام مردمی بودن آیت‌الله جعفری امام جمعه سابق کرمان را مورد تأکید قرار دادند.
وی با اشاره به تاکید رهبر انقلاب بر نقش جوانان و مراکز فرهنگی و همچنین تقویت جبهه انقلاب اسلامی افزود: رهبر انقلاب نقش مردم استان قبل و بعد از انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و ... را نیز یادآور شدند.
حجت‌الاسلام علیدادی اتحاد زیر پرچم ولایت و اسلام را یک وظیفه اسلامی انقلابی دانست و تصریح کرد: اسلام بر وحدت کلمه استوار است و اختلاف و تفرقه نباید در جامعه حاکم باشد و حفظ وحدت بین خواص، نخبگان و دانشگاهیان ضروریست.
وی پیشرفت کشور را در گرو وحدت حوزه و دانشگاه عنوان و بیان کرد: تلاش دشمنان همیشه بر این بوده است که حوزه و دانشگاه در مقابل یکدیگر قرار گیرند اما باید این مهم مورد توجه جدی روحانیت و دانشگاهیان در جامعه قرار گیرد.
امام جمعه کرمان همچنین با اشاره به خباثت‌های دولت انگلیس و فعالیت‌های اخیر آنها در ایران اظهارکرد: مسئولان باید هوشیار باشند و خطر نفوذ را جدی بگیرند.
منبع: ستاد اقامه نمازجمعه استان کرمان

captcha