دشمن به دنبال سکولار کردن روحانی و دانشجو است
کد خبر: 3672892
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۲
رنجبرماهانی:

دشمن به دنبال سکولار کردن روحانی و دانشجو است

دشمن به دنبال سکولار کردن روحانی و دانشجو است گروه سیاست و اقتصاد: امام جمعه ریگان با بیان اینکه مراکز علمی و فرهنگی قدیم و جدید، حوزه و دانشگاه امروز دو مغز متفکر جامعه اسلامی هستند، گفت: امروز دشمن به دنبال سکولار کردن روحانی و دانشجو است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام علی رنجبرماهانی، امام جمعه ریگان در خطبه‌های نماز جمعه ریگان با بیان اینکه مراکز علمی و فرهنگی قدیم و جدید، حوزه و دانشگاه امروز دو مغز متفکر جامعه اسلامی هستند، گفت: امروز دشمن به دنبال سکولار کردن روحانی و دانشجو است.
وی افزود: کسانی که امروز دم از حقوق بشر می ‌نند و در پی قتل و خونریزی بشر هستند، خشن‌ترین و منفورترین دولت‌ها هستند که در راس همه آنها آمریکا و رژیم صهیسونیستی است و به رسمیت شناختن قدس شریف به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی زمینه خشونت‌های زیاد را در منطقه فراهم خواهد کرد.
امام جمعه ریگان با اشاره به اینکه امروز باید یک اجماع جهانی علیه صهیونیسم انجام شود، تصریح کرد: جوامع اسلامی باید سکوت خود را بشکنند و از حالت انفعال بیرون بیایند و تا وقتی که یاد و نام فلسطین و پرچم مقاومت در منطقه بر افراشته است رژیم صهیونیستی شکستش حتمی است.
حجت‌الاسلام رنجبرماهانی با اشاره به لایحه بودجه ۹۷ بیان کرد: ما از همه دولت‌مردان بابت زحماتی که در زلزله‌های اخیر در کشور کشیده‌اند تقدیر و تشکر می‌کنیم اما آن طور که مسئولان ما می‌گویند دولت کسری بودجه دارد، همه دولت‌ها کسری بودجه داشته‌اند و هر دولتی با این کسری بودجه روبه‌رو است اما آن نکته‌ای که است مسؤولان ما می‌خواهند این کسری بودجه را با افزایش قیمت بنزین و گازوئیل و عوارض سفرهای خارجی جبران کنند که این فشار زیادی را به قشر محروم و ضعیف وارد می‌کند.
وی بیان کرد: مسئولان اگر می‌خواهند کسری بودجه را جبران کنند بروند از حقوق‌های نجومی و پاداش‌های میلیونی که به اعضای هیأت مدیرها داده می‌شود، جبران کنند.
امام جمعه ریگان تأکید کرد: افزایش عوارض برای سفرهای عتبات عالیات که یک سفر معنوی و زیارتی است را دولت باید تجدید نظر کند و برای سفرهای زیارتی افزایش عوارض نداشته باشد.
منبع: ستاد اقامه نمازجمعه استان کرمان

captcha