جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در شهرکرد برگزار می‌شود
کد خبر: 3672900
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰
به همت موسسه اهل بیت(ع)؛

جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در شهرکرد برگزار می‌شود

جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در شهرکرد برگزار می‌شود گروه فعالیت‌های قرآنی:مدیر موسسه قرآن و عترت اهل بیت(ع)شهرکرداز برگزاری جشنواره قرآنی کودک و نوجوان توسط این موسسه با هدف اشاعه تعالیم و آموزه های قرآنی خبر داد.

رویا قائدی مدیر موسسه قرآن و عترت اهل بیت(ع)شهرکرد در گفتو گو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبر گفت:این جشنواره ویژه کودکان و نوجوانان دختر و پسر زیر 18 سال است وافزود: جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در مقاطع تحصیلی پیش دبستانی، دبستان ، متوسطه اول و متوسطه دوم برگزار می‌شود.
مدیر موسسه قرآن و عترت اهل بیت (ع) تصریح کرد: این جشنواره در رشته های حفظ، قرائت، همخوانی، تواشیح، مفاهیم ، نقاشی، خوشنویسی و مقاله نویسی با مضامین قرآنی برگزار می‌شود.
قائدی با اشاره به اینکه مهلت ثبت نام جشنواره قرآنی کودک و نوجوان 20 مهر تا 29 دی است ، اضافه کرد: زمان برگزاری این جشنواره دهه فجر انقلاب اسلامی خواهد بود.
وی افزود: علاقه مندان جهت اطلاعات بیشتر می توانید به موسسه قرآن و عترت اهل بیت (ع) واقع در خیابان شریعتی نبش کوچه 12 مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 33345156 تماس بگیرند.

captcha