مراسم معارفه امام جمعه جدید شهر بروجن برگزار شد
کد خبر: 3672910
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۴

مراسم معارفه امام جمعه جدید شهر بروجن برگزار شد

گروه اجتماعی: مراسم معارفه حجت الاسلام علی رضا هراتی مطلق؛ امام جمعه شهر بروجن، با حضور رییس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه چهارمحال و بختیاری، مردم و مسؤولان این شهر در مصلای نماز جمعه بروجن برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری به نقل از خبرگزاری رسا در شهرکرد، مراسم معارفه حجت الاسلام علیرضا هراتی مطلق به عنوان امام جمعه جدید شهر بروجن، ظهر روز گذشته 24 آذرماه با حضور رییس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه چهارمحال و بختیاری، مردم و مسؤولان در مصلای نماز جمعه این شهر برگزار شد.
در این مراسم باشکوه که با حضور در گلستان شهدای شهر بروجن و ادای احترام به مقام شامخ شهدا آغاز شد، از زحمات سه ساله حجت الاسلام رضا سعادتفر تجلیل به عمل آمد و حجت الاسلام علیرضا هراتی مطلق با حکمی سه ساله از سوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور به عنوان امام جمعه جدید شهر بروجن معرفی شد.
حجت الاسلام سیدمرتضی احمدی، رییس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه چهارمحال و بختیاری در این مراسم با اشاره به اینکه حجت الاسلام هراتی مطلق سابقه بسیار درخشانی در امامت جمعه دارد، اظهار کرد: مردم باید در همه زمینه ها پشتبان و یار و یاور امام جمعه باشند.
وی با اشاره به اینکه امام جمعه پل ارتباطی بین مردم و مسؤولان است، گفت: همه هم و غم امام جمعه باید رفع مشکلات مردم و رشد و ارتقای همه جانبه منطقه باشد.
حجت السلام احمدی نماز جمعه را محور همدلی و اتحاد مردم و مسؤولان بیان کرد و ادامه داد: به یقین اگر استقبال از نماز جمعه پرشور باشد، رشد و ارتقای فکری منطقه را به همراه خواهد داشت.
وی با تأکید بر اینکه نماز جمعه انسان ساز است، خاطرنشان کرد: حضور در نماز جمعه سبب رشد معرفتی و سیاسی جامعه می شود؛ از این رو حضور جوانان در نماز جمعه ضروری است.
حجت الاسلام احمدی در ادامه به قرائت حکم انتصاب حجت الاسلام علیرضا هراتی مطلق به عنوان امام جمعه جدید بروجن پرداخت.
در ادامه ابن مراسم نیز حجت الاسلام علیرضا هراتی مطلق، امام جمعه جدید بروجن با بیان اینکه ما خدمتگزار مردم هستیم و از این نظر به خود می بالیم، خاطرنشان کرد: همه ما از برکت خون شهدا، مجاهدت ايثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به اين مرحله رسيديم و باید قدردان آنها باشیم.
وی با اشاره به اینکه دشمن آمده است تا دین مردم را از آنها بگیرد، خاطرنشان کرد: انشالله با تقویت جایگاه نماز جمعه به عنوان قرارگاه فرهنگی در مقابل توطئه های دشمن خواهیم ایستاد و نخواهیم گذاشت ارزشهای دینی در جامعه کم رنگ شود.
گفتنی است حجت الاسلام هراتی مطلق اهل و زاده استان خراسان رضوی و شهر مشهد بوده و دارای تحصیلات حوزوی سطح خارج است.
وی تا دی ماه 94 مسؤولیت امامت جمعه شهرستان ازنا از توابع استان لرستان را برعهده داشته و در بیست و دومین گردهمایی سالیانه ائمه جمعه سراسر کشور موفق به کسب رتبه برتر فرهنگی شده است.

captcha