نقش روحانیون در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی غیر قابل انکار است
کد خبر: 3672935
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵

نقش روحانیون در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی غیر قابل انکار است

گروه معارف: رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرمی گفت: روحانیون با عنایت به اینکه مورد وثوق مردم هستند نقش بسزائی در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از اردبیل، حجت‌الاسلام حمید بهاری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرمی، روز گذشته 24 آذرماه در دیدار با روحانیون طرح هجرت این شهرستان گفت: تبلیغ و رساندن پیام وحی به عمق جان انسان‌ها و هدایت آنان به سوی ارزش‌های الهی و جاودان، از آشکارترین رسالت های انبیای الهی بوده و امروزه بر دوش مبلغین و روحانیون است.
وی با اشاره به امر خطیر تبلیغ و جایگاه آن افزود: تبلیغ ماموریت خطیری است که خداوند سبحان به روحانیون عطا فرموده است، بنابراین باید با تزکیه نفس، به روز کردن سطح دانش و معلومات وعمل به اخلاقیات و گفته های خویش در این زمینه گام برداریم.
حجت‌الاسلام بهاری تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی با داشتن سرمایه‌های انسانی و معنوی و ارتباط با تشکل‌های دینی، نهادهای انقلابی، حرکت‌های تبلیغی و ترویجی مناسب می‌ تواند بستر تحول همه‌ جانبه را در جامعه فراهم کند چراکه مهم ترین رسالت سازمان تبلیغات اسلامی ارتقای فرهنگ دینی مردم وزدون شبهات فکری وعقیدتی از اذهان آحادجامعه است.
وی در بخش دیگری از سخنان خد خاطر نشان کرد: روحانیون مستقر و هجرت مسئولیت زیادی در روستاها و بخش ها دارند مانند اقامه نماز، برگزاری مراسم ملی،مذهبی، بیان احکام و مهمترین مسئولیت ایشان جذب حداکثری جوانان به مساجد است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرمی گفت: روحانیون مستقر با حضور در جمع مردم و اجرای برنامه‌های عبادی، فرهنگی و تبلیغی نقش بسزایی در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران دارند.
در ادامه هریک از روحانیون حاضر ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و حمایت های اداره تبلیغات اسلامی شهرستان،گزارشی از فعالیت های فرهنگی خود را ارائه و خواستار رفع نواقص و مشکلات حوزه تبلیغی خود شدند.

captcha