وحدت حوزه و دانشگاه رمز موفقیت اهداف آموزشی است
کد خبر: 3672940
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰

وحدت حوزه و دانشگاه رمز موفقیت اهداف آموزشی است

گروه سیاسی: امام جمعه گرمی، رمز موفقیت اهداف آموزشی کشور را در وحدت حوزه‌های علمیه و دانشگاه دانست.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، حجت‌الاسلام یدالله صفری، امام جمعه گرمی، روز گذشته 24 آذرماه در خطبه‌های نماز جمعه گرمی اظهار کرد: 27 آذر سالروز شهادت دکتر مفتح که به روز وحدت بین حوزه‌های علمیه و دانشگاه نام‌گذاری شده است، برای مراکز آموزشی اهمیت بالایی دارد و باید برنامه‌های ویژه‌ای برای این روز در نظر گرفته شود.
وی افزود: اگر دانشگاه و حوزه علمیه انرژی خود را صرف تخریب یکدیگر کنند، نتیجه مناسبی در پیشرفت آموزشی نداشته و در رسیدن به اهداف توسعه ایران اسلامی شکست خواهند خورد.
خطیب جمعه گرمی مغان با اشاره به روز مبارزه با خشونت و افراطی‌گری بیان کرد: متأسفانه در رفتار اجتماعی از همدیگر فاصله گرفته‌ایم که در این خصوص لازم است با فرهنگ‌سازی صحیح محبت‌های خانوادگی افزایش یابد.
وی توجه به نعمت‌های الهی را لازمه رسیدن به ایمان واقعی دانست و اضافه کرد: اگر انسان به محیط پیرامون خود دقت کند، در همه جا نعمات الهی مشهود است و این نعمت‌های پاک می‌تواند رابط خوبی برای رسیدن به عشق واقعی الهی باشند.
حجت الاسلام صفری گفت: جوانی بهترین دوره و بازه زمانی برای ارتباط انسان با پروردگار است و قطعا هر شخصی در این برهه بتواند ارتباط خود را با معبود حفظ کند، سعادت هر دو دنیای خود را تضمین کرده است.

captcha