مرحله مقدماتی مسابقات قرآنی جامعة‌القرآن در خدابنده برگزار شد
کد خبر: 3672983
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸
محمدی:

مرحله مقدماتی مسابقات قرآنی جامعة‌القرآن در خدابنده برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر موسسه جامعة‌القرآن شهرستان خدابنده از برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات قرآنی جامعة‌القرآن در بین قرآن‌آموزان این موسسه خبر داد.

لیلا محمدی، مدیر موسسه جامعة‌القرآن شهرستان خدابنده در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان اظهار کرد: با توجه به آمار زیاد قرآن‌آموزان جهت شرکت درمسابقات داخلی جامعة‌القرآن، مصوب شده این مسابقه درمرحله اول به صورت کلاسی برگزار شده و قرآن‌آموزان با همکلاسی‌های خود مقایسه شوند.
 
وی افزود: در ادامه رتبه‌های برتر هرکلاس با برترین‌های کلاس‌های دیگر به صورت تخصصی به رقابت پرداخته و در نهایت برندگان هررشته اعلام می‌شوند.
 
محمدی با اشاره به اینکه زمان مرحله کلاسی و شهرستانی به دلخواه شعبه‌های جامعة‌القرآن برگزار می‌شود، تصریح کرد: مرحله شهرستانی این مسابقات در دی ماه سالجاری و مرحله استانی در بهمن ماه و مرحله کشوری نیز در اردیبهشت سال ۹۷ برگزار خواهد شد.
 
مدیر موسسه جامعة‌القرآن شهرستان خدابنده تاکید کرد: این مسابقات دررشته‌های مختلف آموزشی از جمله آیات واحادیث، حفظ موضوعی به روش اشاره، روخوانی و روانخوانی و حفظ اجزاء مختلف برگزار شد.
captcha