نمایشگاه ترکیبی خط و تذهیب « خط و نگار» در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود
کد خبر: 3673005
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶

نمایشگاه ترکیبی خط و تذهیب « خط و نگار» در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود

گروه هنر: زینت قریشی،نمایشگاه ترکیبی خط و تذهیب «خط و نگار» را از 25 آذر ماه تا 30 آذر ماه در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌کند.

نمایشگاه ترکیبی خط و تذهیب « خط و نگار» در فرهنگسرای اندیشه  برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از مشاور رسانه‌ای نمایشگاه، نمایشگاه «خط و نگار» ترکیبی ازخط و تذهیب برجسته است که برای اولین بار با طرح ابداعی و ابتکاری زینت قریشی به صورت تلفیقی از هنرخوشنویسی و هنر تذهیب برجسته با استفاده از نوار‌های کاغذی ارائه شده است.

قریشی در رابطه با این نمایشگاه گفت: برای تذهیب آثار خوشنویسی از چهار سال پیش شروع به ابداع و اجرای این نوع تذهیب کردم. تذهیب برجسته‌ای که در این آثار به کار بردم توسط نوار‌های کاغذی با ظرافت خاصی توسط دست انجام شده است.

وی ادامه داد: اهمیت این آثار به طرح برجسته و سه بعدی آن‌هاست. من در شهرستان قاینات خراسان جنوبی متولد شدم و ساکن تهران هستم و این نمایشگاه اولین نمایشگاه در این زمینه هست که پس از سه سال تلاش در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.

علاقمندان جهت بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ۲۵ آذر ماه تا ۳۰ آذر ماه همه روز از ساعت ۹ صبح تا ۷ بعد از ظهربه فرهنگسرای اندیشه واقع در خیابان شریعتی پارک اندیشه روبروی وزارت ارتباطات مراجعه کنند.

 

captcha